Cambride forts... :-)
Hej tjejer!!
Nu fortsätter vi här...
Styrke-kram!!
Hej tjejer!!
Nu fortsätter vi här...
Styrke-kram!!
Hej i sommarregnet!
Länge sedan jag skrev, men jag har läst era inlägg titt som tätt. Himla duktiga är ni allihopa. Speciellt Mastermind måste jag säga. Du är som vår guru
Själv går det rätt så trögt nu. Står och stampar på samma vikt hela tiden och har gjort det under en längre tid. Jag går i alla fall inte upp vilket känns bra. Har gått på kombinerad ett tag, men nu tänkte jag ta några veckor ren igen. Då går man ju verkligen ner.
Singing - vad kul, vi ska gå ner lika mycket. Jag startade också på 77 och har 60 som mål, men gärna 59
Ha det så bra!
Suss
Till nattens drottning75:
Vad duktig du är!!!! Bra jobbat!
Tack för att du frågar, det har gått bra, jag har som sagt bestämt mig att nu ska övervikten bort! (det finns ingen återvändo utan jag gör detta nu, jag är mentalt inställd på att nå mitt mål och jag har läst att det kan bli jobbigt, men så är det, vill man vara fin så får man lida pin...men det är det vårt!) :)
Första dagen gick som en dans, dag två (idag) kände jag mig inte "konstig" förrän vid 19 tiden då jag skulle ta min sista CB för idag - jag måste helt enkelt ta den tidigare (jag drack nästan 1 liter vatten för att må bättre, och det lyckades :) )
Mastermind - vad duktig du är! Jag tycker att dina del mål är superbra (jag har själv ej kommit på några, men om jag känner min man rätt så kommer jag att få min belöning när jag klarat mina 6 veckor...)
Jag vill bara bli av med allt onödigt fett som jag bär omkring på dagligen.
Vad god tomatsoppan är, jag längtar redan tills jag ska ha den till lunch imorgon mmmm :)
Önskar er alla en skön vecka!
till mastermind:
Nu är det bara 2,6 kg kvar tills den "nya frisyren"!!!!!
Var har "september bride" tagit vägen, är hon fortfarande utomlands?
sussi1
En fråga till dig, hur länge gick du på kombinerad kur och hur mycket gick du ner.
Lollipoppsan - Gillar ditt tänkande, likadant som mitt. ;) Ur ett visst perspektiv kan mina planerade 8 månader på Cambridge se jättejobbigt ut, men man får ju tänka på hur lång tid det tog att gå upp alla kilona, och hur många år man kan leva som smal sedan. :D Och skulle viktnedgången minska och det tar ett år för mig att gå ner, ja, då får det ta ett år. :) Hur kul hade jag egentligen haft under det året, om jag inte gått ner i vikt alls?..
Suss1 - Haha, tack. ;)
diamondgirl - Tack. :) Fast ärligt talat så känns resultatet på våg och måttband, samt att kläderna bara blir större och större MYCKET mer sporrande än mina delmål. :D Så jag tar dom med ro, och funderar på att ändra dom lite efter hand. Men frisyren har jag iaf planerat in om två veckor. :D
Jag vet faktiskt inte vart september bride är.. Det var väl ändå ett tag sen hon åkte utomlands nu? Hoppas allt är bra med henne. Om hon råkar falla tillbaka till gamla vanor så hoppas jag att hon vet att hon är välkommen tillbaka ändå. Hon var ju ändå en av dom största anledningarna till varför jag beslöt mig för att ta steget att börja på Cambridge. :)
Nu är jag hemma igen i kalla sverige...bbrrrr.....
Har skummat igenom alla inlägg och tycker att ni alla är så jätte duktiga!! en stor applåd för er alla!!
Vill bara säga att Kos var så fint,kul och ja soligt,hade 35 grader varge dag...skööönt!!!
jag ligger fortfarande kvar på -33kg och nu äter jag 2 mål om dagen men i grekland blev det ju en eller hundra drinkar och massa ÖÖLLL....fy fy på mig men det var jag värd....
Ska försöka att gå ner 3kg till men det får ta sin tid.....
Ha det jätte bra alla!!! Måste hänga upp all tvätt nu!!
september bride - Vad kul att "se" dig igen! :D Skönt att höra att allt är bra med dig. :) Och att stå stilla på vågen är ändå bättre än plus. ;) Ser fram emot dina mer frekventa inlägg igen!
Sitter och kollar i ett CK-forum jag hittat. Just nu går jag igenom arkivet och har en hel del kvar att plöja igenom. ;) Men det är väldigt inspirerande och infomativt! :) Så jag tänkte posta länkarna här, så ni också kan bli inspirerade när ni känner att det är lite tungt (eller bara är allmänt uttråkade ;)):
Arkivet: www.viktklubben.net/forum%2022/tradar.asp
Det aktiva forumet: www.nallekram.se/default.asp
Jag sitter uppe och kan inte sova, känner mig alldeles klar vaken.
När min familj gick och la sig, kände jag mig jätte hungrig och utan att tänka åt jag tre kalkon mackor. Nu sitter jag och tänker varför jag inte kunde stå emot. Hela dagen hade gått så bra, men nu sitter jag och deppar. Varför kan jag inte stå emot på kvällarna? Jag vill så gärna gå på ren kur, men ibland känns det som att jag inte kommer att klara av det här. Jag har jätte svårt att sova, kan vara uppe till klockan 02.00 utan att vara trött. Det är jätte jobbigt för det är på kvällarna som jag har svårt att motstå mat. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har försökt att ta långa promenader innan lägg dags för att jag ska bli tröttare och somna tidigare men det har inte hjälpt. Jag vill inte ge upp för jag vet att jag kan om jag vill, men ibland är det jätte svårt att motstå mat. Jag har missbrukat mat i 20 år och vill inte fortsätta göra det, jag önskar att jag kunde bli fri från mitt missbruk. Nästan alla jag känner säger att jag inte ska gå på ren kur för det är inte bra för mig, jag undrar om de säger det för att de inte vill att jag ska gå ner i vikt.
Det känns inte roligt när man inte får stöd av sin nära, en vän sa till mig att jag kommer att gå upp allt när jag börjar äta igen. Jag blir så ledsen när jag hör sånt. Vet inte vad jag ska göra. Jag har drömt om att vara smal i över 11 år och nu undrar jag om min stora dröm någonsin kommer att bli sann.
September bride
Välkommen tillbaka, har saknat dig.