• *Vårblomma*

Cambride forts... :-)

Hej tjejer!!

Nu fortsätter vi här...

Styrke-kram!!

• Svar på tråden Cambride forts... :-)
  • Mastermind

Jag är en sån som planerar alldeles för lång tid i förväg, det är därför jag vill gå på en konsultation innan jag är i mål. :D Plus att jag nog kommer välja två, tre, kanske fyra kliniker som jag gillar bäst, och gå på konsultation hos allihopa. På så sätt kan jag ju jämföra priser/rabatter ännu bättre, och känna om personkemin känns rätt och hur pass seriös kirugen verkar, och vad för inställning h*n har. :) Det är ju trots allt en STOR investering, både pengamässigt och ja, "livskvalitémässigt". Om jag gått ner hela 90-100 kg så vill jag inte få en missbildad kropp för att jag valde den billigaste kirurgen jag kunde hitta. ;)

Jag tror mina konsultationer blir nångång i januari/februari. Och sen går jag till den jag till slut väljer en gång till, när jag gått ner allt och trappat upp till vanlig mat (april/maj?). Så dom får se vad dom ska jobba med och om allt vi sa på första konsultationen gäller fortfarande. :)

• ia´s

Halloja....
    kikar in å kollar läget...
    Ville bara säga...
    ATT NI E ALLA LIKA DUKTIGA!!!!!!!

HA en underbar sommar.....

kramizzzzzzar.........

• Lollipoppsan

Hej alla glada.
    Underbart sommarväder idag... Mmm va mysigt. Sitter här i solen med en "kanna" vatten med sbitar och lite jada-light ananas. Mums va gott...

Har provat stickorna idag igen. Idag visade dom två +. Jippi va glad ja blev. Nä det va allt jag skulle säga, nu ska jag spela lite poker o helst vinna lite pengar....

Ha det gott alla

Många kramizzar

• Amelia_82

Hejsan!

Har precis beställt påsar för två veckor. Tycker min viktminskning står lite still så jag tänkte köra två veckor på ren kur för att få fart på det lite (om det går bra fortsätter jag kanske lite till=)). Det tar ju några dagar innan påsarna kommer och av tidigare erfarenheter (testade CK för ca två år sedan) vet jag att de första dagarna är lite pest och pina och då är det underbart att det finns en tråd att skriva av sig i Återkommer när påsarna kommer, förhoppningsvis nästa vecka.

Håller tummarna för er som kämpar i värmen

• Amelia_82

Och NU har jag läst igenom alla 62 sidor *weeii* och jag måste säga att ni är så OTROLIGT DUKTIGA! Detta sporrar mig mer än något och jag bara längtar tills drinkarna kommer. Kommer tjuvstarta imorgon med Complete Diet som oxå är en måltidsersättare men med mer kolhydrater och kcal än CK. Nackdelen är den inte alls är god (i jämförelse med CK) men håller man för näsan så funkar det och det är ju bara tills jag får mina påsar.

• Amelia_82

Har fortfarande inte kommit i säng än=/ Kom på att jag hade en fråga att ställa. Läste längre bak att om man var över 175 cm så skulle man ta fyra påsar istället för tre. Men då undrar jag om man verkligen kommer in i ketosen då? Någon som vet något om det?

• Lollipoppsan

Amelia_82

Hej, alltid kul med lite nya "ansiketn"
    Har oxå läst att amn ska ska 4 påsar om man är över 175 cm, men har inte hört att ngn här har gjort det. (kanske ingen som e så lång just här)

Får jag fråga hur mkt du vill gå ner?

Lycka till

Ha det gott alla i det vackra vädret (önskar man hade semester nu)

• Amelia_82

Lollipoppsan

Sist så körde jag på tre påsar så jag gör nog det oxå denna gång, kanske går ner fortare då Jag har inte vägt mig än, men jag skulle gissa att jag ligger mellan 88-90 kilo och skulle vilja väga mellan 69-70 kilo, är 182 cm lång. Men jag har en del muskler oxå för jag kör tung styrketräning. Jag tar ett kilo i taget så får jag se ut kroppen ser ut. 70 kilo känns som en magisk gräns som jag skulle vilja passera *önskedröm*. Ska nog köra längre tid än 2 veckor tror jag, blir så peppad efter att ha läst hur duktiga alla är här.

• Änglahund

Halloj igen!
    Kul att höra att det går bra för alla!

Nu är jag tillbaka med nya styrketag..

Jag gick ner till 95,5 innan bröllopet, men nu en vecka efter med normal mat, så har jag gått upp till 98,9 igen. AAAAAHHH!

Jag får ju skylla mig själv när jag har ätit som vanligt i princip, men idag har jag gått på det igen. Första shaken gick bra imorse så nu kör jag på igen.
    Mitt mål är att till min födelsedag 26/7 vara nere till 92kg, och sedan till den 30/8 vara nere till 85.

Det är väl rimligt?

• nattens drottning75

Hej tjejer!
    Hoppas att det är bra med er, jag mår bara bra. Jag tänker göra ett uppehåll tills motivationen kommer tillbaka. Önskar er alla lycka till med viktminskningen.

Svar på tråden Cambride forts... :-)