Cambride forts... :-)
Hej tjejer!!
Nu fortsätter vi här...
Styrke-kram!!
Hej tjejer!!
Nu fortsätter vi här...
Styrke-kram!!
Amelia_82 - Tack så mycket. :) Lycka till med den rena kuren! :D
Grattis Mastermind, 29,5 kg är helt otroligt.
Är så glad för din skull.
Många kramar från mig
MimmiMus
Kul att det har gått bra för dig.
Då var DAG 1 avklarad Har gått förvånansvärt bra..Lite tung i huvudet bara, annars smärtfritt
nattens drottning75 - Tack så mycket. :D
Amelia_82 - Grattis! :D
__
Jag köpte lite nya kryddor igår; dom är från Santa Maria, ?Extra fine selection of spices?; Forest blend (till svampsoppan), Chili explosion (till grönsakssoppan) och Chicken steak (till kycklingsoppan). Dom har lock som man tar bort, och sen krossar/snurrar man ut kryddan. Och så har jag köpt kanel till min vaniljsoppa. :D
Har testat alla kryddor utom till svampen, hittills (den provar jag ikväll, eller imorgon till lunch, ifall kvällen blir för varm och därmed kräver en mintchoklad ;)). Och kryddorna är supergoda hittills! :D Känns som om dom är gjorda för CK-dryckerna. :) Och vanilj + kanel smakar risgrynsgröt i början, så det är väldigt mysigt. Men den blir lite mäktig mot slutet (jag trodde aldrig jag skulle kunna skriva så om en dryck på 3-4 dl.. ).
Mastermind,
Jag har svampkryddan ur den där serien och den innehåller socker. Socker står dock väldigt långt ner på innehållsförteckningen, så det kanske inte spelar någon roll och du kanske redan är fullt medveten om det, men uti fall att. :)
Buslinna - Jo, jag kollade igenom innehållsförteckningen. Men jag har ändå inte så himla mycket krydda så att det gör någon skillnad. ;) Har svårt att tro att så lite skulle påverka (_hoppas_ jag..).
Hallå i sommar värmen!!!!
Har semester så är inte inne allt för mycket på nätet nu,men kan ju säga att allt är som vanligt,ligger kvar på samma kg även att jag ätar alla mat-mål nu..
Har inte blivit pulver på ett tag nu..skööönt!!
Tycker att alla är så jätte duktiga som kan motstå alla sommarens läskigheter.... som grillning,goda drinkar mm.....
SSSÅÅÅÅÅ J-KLAR duktiga är ni!!!
MÅnga svettiga sommar kramar på er!!
Hej alla glada
Ny uppdatering
Vägde mig igår då det hade gått 10 dagar och vågen stod på 95 kg jämt.
har gått ner 5 kg sen dess alltså...
Så sammanlagt står jag nu på -19 kg.... Jippi....
Kramiz
hej hej! ja har läst alla era inlägg och tycker det är jättepeppande då jag själv börjat med cambridge,, snart slutet på dag 5 nu ren kur=) ja ska inte gifta mejj så är kanske lite malplacerad här men vill verkligen gå ner i vikt=) har lyckats själv gå ner från 108 till 98, men kände att ja vill ha hjälp att gå ner med CB så det går lite fortare (kasst tålamod=)) så nu dag fem stpr vågen på 94,,känns superbra! natti natti!
- tes82
Hej välkommen. Ska inte heller gifta mig, bara så du vet, så du inte behöver känna dig malplacerad...
Alla är välkomna här för att ge eller få lite peppning...
Lycka till