Cambride forts... :-)
Hej tjejer!!
Nu fortsätter vi här...
Styrke-kram!!
Hej tjejer!!
Nu fortsätter vi här...
Styrke-kram!!
Mastermind
Tack Tack
Jättesnygga bilder. Du e ju skitduktig.
Om jag ska göra detta så hade jag tänkt mig loose ganska långt lockigt. (till rumpan kanske, har långt redan nu men men)
(har väl ungefär lika långt hår som 3:e tjejen på loose bilderna hade innan du gjort förlängningen)
E lite nyfiken på materialet. vad kostar det? Vet vad du tar för istättningen men hittar inget där det står vad materialet kostar...
Har flera funderingar på vad jag ska göra med håret när jag ska på bröllopet men har svårt att bestäma mig, så jag kollar upp lite olika grejer (och priser förstås) Vill helst inte lägga ut en förmögenhet...
Men det hade vatt kul att sätta i förlängningar
Kramiz
Jag tror inte det är ok om jag svarar på dom frågorna här (mtp reklamreglerna), men jag skickar iväg ett mail med svaren, så kan vi fortsätta där. :)
Oki
Tänkte inte på det...
Du förresten, det e ganska dött här på denna tråden idag. Precis som den e menad fö bara mig o dig idag
Nä usch va jag va taskig nu va
Men det verkar som många av dom "gamla" har försvunnit. Många som inte hör av sig.
Lite synd för det hade varit kul att höra hur det hade gått för fler...
Men som tur är så är här många nya istället som man kan snacka med och peppa varandra...
Många kramizzar till er alla vare sig ni lyckas eller inte...........
Jag tror en hel del är på semester nu på sommaren. Fast visst är det många som hoppar av, också. Jag hoppade ju av på första veckan dom första två gångerna jag försökte; det var först tredje gången som funkade för mig. :) Jag kan dock inte säga varför; att skylla på motivation är helt fel, för jag har alltid varit motiverad till att bli smal. Så jag blir bara sur när folk säger att man inte är tillräckligt motiverad. ;) Nej, det har nog mer med vanor att göra, det tar ju ett tag att bli av med dom, och det är inte så himla lätt att sluta tvärt. Tror faktiskt det var mycket tur och bra timing. Och nu när jag väl är igång så tänker jag inte lägga av innan målet är nått, det är ju bara korkat. :D När det går så lätt, menar jag. Saknar inte ens att tugga längre, vilket är något som förvånar mig. Men jag är lite, lite orolig för hur det kommer gå med tänderna efter minst 8 månader på flytande föda..
Frågade om det på www.nallekram.se/Default.asp men där är det ju verkligen heldött!
*skriver av sig lite* :D
Ja det e säkert många som e på semester oxå.
Det hade varit skönt att ha semester nu, men det e lååång tid till...
Jag e oxå grymt motiverad nu. har visserligen aldrig försökt med cambridge förut men har försökt med så mkt annat, men egentligen aldrig så seriöst som det vi håller på med nu...
Blir glad när jag tänker på att man äntligen gör ngt åt sig själv.
Men dock så tror jag att jag kanske kommer att äta ngt litet ngn gång under min rena kur om jag känner att jag måste.
Kanske en fisk eller kycklingbit, har jag då tur så kommer jag ändå inte ur ketosen. Bättre att göra så än att ge upp i alla fall.
Har oxå varit inne då den länken men det verkar ganska dött på det mesta... lite synd...
Var förresten på apoteket idag och letade efter "stickorna", men var inte människa att hitta dom. Tyvärr var där mkt folk så det var ingen ledig som amn kunde fråga och jag orkade inte vänta...
Ska in imorgon igen o titta. Men (kanske en konsig fråga) var på apoteket hottar man dom, alltså på vilken "avdelning"...
Jag vet att jag ska äta på julafton, vår 5-årsdag (29e dec) samt min födelsedag (20e jan), men jag ska försöka hålla mig till något lite. Och då borde jag ändå ha kommit en bit på vägen. :) Tror jag kan sluta i februari om allt går bra (fast veckonedräkningen jag har på hemsidan är fram till vecka 50; var nog lite väl optimistisk när jag skrev det ;)).
Kommer inte riktigt ihåg.. Men fråga personlen så tar dom fram dom åt dig. :)
ok Tack så mkt
Du är redan jätteduktig men att inte äta ända fram till jul e låååång tid. Inte för att jag inte tror att du klarar det fö det tror jag verkligen. Men frågan e om man knappt vågar äta efter så läng tid på dricka. Det händer ju inget om du äter ngt litet ngn gång innan det... Ja det e lätt att bli för optimistisk. Jag hade väl hoppas på 2-3 kg i veckan hela tiden men det är ju att vara lite väl positiv. Nä det får ta den tiden det tar...
Ha det gott, vi hörs säkert i veckan...
Man räknar ju gärna lite högre. ;) Om man räknar bort första veckan så snitter jag på -1,9 i veckan, vilket är mycket lägre än vad jag hade trott mtp min höga vikt. Men det är iaf bättre än inget; det tar ju ändå bara 2½ mån att gå ner 20 kg i den takten. :)
Börjar jag känna obehag eller att något är fel med tarmarna eller så så äter jag givetvis något innan, men om det känns såhär bra hela vägen så håller jag mig till julafton. :) Läste i en CK-forumarkiv att CK innehåller ämnen som får tarmarna att arbeta ändå, så det ska inte vara någon fara. :)
Hej tjejer,
Jag har haft ett litet uppehåll nu under förra och denna veckan (gifte mig i lördags), men jag skall köra på igen på måndag, jag vill ju fortfarande gå ner i vikt!
Men jag tror att jag skall köra ett mål om dagen och se hur det går, det är helt enkelt för j***a dyrt med cambridge.. :(
Änglahund - Fast om man tänker på vad man brukar äta för på en vecka så är det inte så farligt dyrt. :) Man slipper ju köpa mat och laga den, och då är 450 kr/vecka en helt ok summa, tycker jag. :)