Cambride forts... :-)
Hej tjejer!!
Nu fortsätter vi här...
Styrke-kram!!
Hej tjejer!!
Nu fortsätter vi här...
Styrke-kram!!
Änglahund
Grattis på bröllopsdagen.
Du skulle inte kunna be din familj vara lite stöttande och undvika vissa maträtter under dom här två månaderna? Men om du går tillbaka till dina gamla matvanor, varesig det blir nu eller om två månader, så kommer inte viktnedgången att hålla. Så du måste vara beredd på att lägga om dina matvanor helt. Kanske räcker det med samma mat, men mindre portioner och aldrig två portioner av samma måltid? Och skräpmat 2 ggr/månaden eller så? Men eftersom jag inte vet hur du ätit innan så kan jag inte säga något exakt, men du vet nog innerst inne vad du kan göra för förbättringar.
Jag kommer t.ex att äta just mindre portioner och mycket mindre skräpmat (men ändå unna mig ibland). Och ha en 5-kilos-gräns, som jag inte får gå över. T.ex om jag når 65 kg så får jag inte gå över 70 kg, för då måste jag gå på Cambridge igen. Och på sikt så märker man då om dom ändringar man gjort räcker, eller om man måste ändra lite till. :)
och grattis, änglahund!! :d
Hmm? Det skulle stå;
Och GRATTIS, Änglahund! :D
Det är jag som lagar mat hemma hoss oss, eftersom jag är ledig hela sommaren och min man jobbar. På morgonen gör jag frukost åt mina barn, sedan lagar jag lunch och middag.
Jag kommer i kontak med mat nästan hela dagen, eftersom jag både handlar och lagar mat hemma hoss oss. Min man hjälper mig när han är hemma, men det ät inte ofta han är det.
Tack för ditt stöd
Men då är det ju lätt att få dom att undvika att äta din favoriträtt; sluta laga den. :D
Hej på er men särskilt nattens drottning75 ..
Jag ska oxå köra ren kur efter den 2/7..kanske kan köra "tillsammmans" och peppa varann? Jag tycker som du att det är jätte svårt(har kört en gång förut och klarade som mest 12dagar..) men nu måste jag..går bara upp och upp och upp..
Trevlig fortsatt midsommar
Singing
Visst kan vi peppa varandra, jag tycker att det är jätte svårt att gå på ren kur, men samtidigt känns det som jag inte har något annat alternativ. Jag mår så dåligt över min övervikt. Det finns så mycket som jag vill göra men inte kan pga min övervikt. Vad duktigt av dig att klara av att gå på ren i 12 dagar. Ha det så trevligt på bröllopet och njut av maten.
Hej alla glada och duktiga CB:are!
Nu har jag varit inne på denna sida i ca 2 månader, försökt att hänga med på alla ups och down... :)
Idag har jag mätt mig och vägt mig, nu ska jag bli kvitt min övervikt, jag ser 6 veckor framför mig med ren kur, därefter kominerad i olika tappningar...
Önskar er alla en skön vecka!
diamondgirl
Välkommen tillbaka. Hur mycket vill du gå ner ?