• *Vårblomma*

Cambride forts... :-)

Hej tjejer!!

Nu fortsätter vi här...

Styrke-kram!!

• Svar på tråden Cambride forts... :-)
  • Änglahund

WOHOOOOOO!
    Nu har jag provat min klanning for forsta gangen, och den passar mig PERFEKT!!! Ah, jag ar sa glad att jag kan spricka! Och bara NIO dagar kvar tills dagen D! *skratt*
    Wiiii nu ar jag jatteglad! Tack ALLIHOPA for ert stod!!!!
    Massor med kramar till er, det har KAN ga!!!

• Mastermind

Änglahund - Gud vad kul! :D Grattis!! Nu måste du bara stå ut i 9 dagar till. ;)

• nattens drottning75

Grattis Änglahund, vad duktig du har varit.

• Änglahund

Ja, ah, det ar verkligen en skon kansla! Jag maste bara halla koll pa mig sjalv sa jag inte slapper helt, skulle vilja ga ner liite till sa den sitter lite losare runt brostkorgen, men vi far se. Skall shoppa underklader imorgon!
    Nu skall jag bara fixa solbrannan med, saklart brande jag roven av axlarna nar jag kom hem, sa nu har jag snygga (INTE!) knallroda axlar och runt halsen.. It's always bloody me.. hehehe..

Lycka till tjejer!

• nattens drottning75

Hallå tjejer!
    Hur går det för er?
    Jag är inne på min femte dag och det känns som att jag kan leva på cambridge för resten av mitt liv. Jag är så glad att jag började med cambridge, nu mår jag inte lika dåligt över min övervikt eftersom jag gör något åt den.
    Lycka till

• Änglahund

Hej Nattens Drottning 75, KUL att hora att det gar bra for dig! Det blir lattare nar du kommer in i det :)
    Jag har lite svart just nu, jag ar sa lattad att klanningen passar, sa nu vill jag bara ata.. svart ocksa nar man kommer hem och bara vill ata all mat man har sett fram emot och inte kan ata den.. iallafall inte forran lordag.. hahaha!
    Jag kampar pa och forsoker att bara ata lite lite, har gatt over till ett "mal" om dagen, aven om jag fortfarande har tva shakar varje dag..
    Hujedamig.. om exakt en vecka har vi var brollopsfest nu, och jag ar fru! Var och kopte tiara igar, 1000 spann! Gah! Mamma har ett jattefint halsband som jag skall lana, sa nu behover jag bara nagot gammalt! Kugghjulen snurrar for fullt!

Ha det bra tjejer!

• nattens drottning75

Änglahund
    Du har varit så duktig, det måste kännas jätte bra att klänningen pssar sig nu.
    Har du handlat allt till bröllopet?
    Hur ser din klänning ut?
    Vi använder inte vitbrudklänning i mitt hemland men jag tycker att brudklänningar är så vackra.

• Mastermind

Idag var det dags för min andra mätning, exakt två månader sedan jag satte igång. Och jag har minskat 104 cm! :D

Det känns så himla bra! Det känns verkligen som om jag kommer lyckas denna gången, och jag njuter av varje dag. :)

• nattens drottning75

mastermind
    Du har varit superduktig och inspirerat många så jag tycker att du verkligen ska njuta.

• Mastermind

nattens drottning75 - Tack! :) Och det är kul att höra att du kommit igång och att det går bra för dig. :D Delad glädje är ju dubbel glädje, så det är bara jättekul när man läser att det går bra för er andra också. :)

Svar på tråden Cambride forts... :-)