• *Vårblomma*

Cambride forts... :-)

Hej tjejer!!

Nu fortsätter vi här...

Styrke-kram!!

• Svar på tråden Cambride forts... :-)
  • nattens drottning75

Imorgon har jag gått på ren kur i en vecka. Jag känner mig överlycklig för att jag har klarat av att motstå alla mina favoriträtter. När mina barn köpte lördagsgodis kände jag inte mig suggen, och det kändes så bra. Det känns bra att ha kontroll över mitt ätande, för jag har inte haft det på flera år. Varje gång jag stoppade något i munnen så njöt jag inte av smaken utan tänkte bara på vad jag ska äta efter det här. Jag åt så mycket på kvällarna att jag mådde illa när jag vaknade på mornarna. Nu känns det bra att vakna upp hungrig. Jag hade glömt bort hur det kändes att vara hungrig. Jag är så glad att cambridgekuren finns.
    Kram på er alla

• nattens drottning75

Nu har det gått en hel vecka, och det är dags för vägning, jag har gått ner 3kg.
    Från 95 till 92, vad glad jag är.
    Hur har det gått för dig Mastermind?

• Mastermind

Vad kul! :D Då är du ju snart nere på 80-nånting. :)

Jag gick bara ner 1,6 kg denna veckan. Lite trist, men jag fortsätter kämpa på ändå. Totalt 25,4 kg iaf. :)

• nattens drottning75

Mastermind
    1,6 är inte lite, jag tycker att du är jätte duktig.
    Dricker du mer vatten nu när det är så varmt ute. Jag dricker ca 3,5 liter men har lätt huvudvärk nästan hela tiden.

• Mastermind

Det är lite olika varje dag. Men jag dricker iaf minst 3 liter. Ibland kommer jag upp i 4 liter. Hade lite, lite huvudvärk igår, men det är första gången jag har den sen jag satte igång med kuren. Har din konsulent sagt att du ska dricka mer vatten på sommaren? Jag ska kolla med min nästa tisdag och se vad hon säger. :) Och jag ska inte beställa så mycket soppor denna gången; det är inte kul att dricka varma soppor i detta vädret. ;)

• Mastermind

Och tack, förresten. :)

• nattens drottning75

Mastermind
    Min konsulent sa till mig att dricka mer vatten nu när det är så varmt ute.
    Jag dricker bara 0,5 liter extra om dagen, tycker att det är jobbigt att dricka så mycket vatten, men jag måste börja dricka mer.

• Mastermind

Usch, då får väl jag också försöka proppa i mig mer vatten. Men det känns som om det enda jag gör om dagarna är att dricka och gå på toa. ;)

• nattens drottning75

Jag hade så ont i mitt huvud att jag var tvungen att dricka te med mjölk, efter att jag hade druckit teet kändes det som att jag hade förstört det här och började äta både frukt och bröd. Jag hade så svårt att stoppa mig. Vågar inte väga mig imorgon. Hoppas att jag inte har gått upp mer en ett kg. Det känns så tungt just nu eftersom hela veckan hade gått så bra, men jag ska ta nya tag imorgon jag tänker inte ge upp. Den här sommaren ska jag vara normalviktig.
    Kram på er allihopa.

• Mastermind

nattens drottning75 - Väg dig inte imorgon; minsta hekto upp och du kommer må dåligt. :( Så vänta med vägningen till nästa tisdag, igen. Och kör du ren kur igen fram till dess så kommer vågen visa minus igen, och det är mycket, mycket mer sporrande! :) *styrkekram*

Svar på tråden Cambride forts... :-)