• *Vårblomma*

Cambride forts... :-)

Hej tjejer!!

Nu fortsätter vi här...

Styrke-kram!!

• Svar på tråden Cambride forts... :-)
  • Änglahund

Nja, inte riktigt, jag får lite mer för £ här än vad man får för kr i sverige, och just nu har jag verkligen inte råd. jag har kvar påsar så jag kan köra två/tre veckor till, sen får vi se vad som händer. Just nu känns det mest som att luften har gått ur mig och jag är jättetrött hela tiden.. nu när bröllopet är över så är det liksom bara "pffft!"

• Mastermind

Änglahund - Ah, jag glömmer alltid att du inte bor i Sverige. >_

• Lollipoppsan

Mastermind

Jag har varit och köpt "ketos-stickorna" idag och givetvis var jag tvungen att testa så fort jag kom hem. Men jag blev lite besviken, hade bara ett + och vad jag förstår så kan man ha tre +?
    Finns det ngt jag kan göra för att få högre förbränning?
    Tycker det känns lite bara. Fast det e ju bättre att man har ett plus än inget i alla fall...

Ja det e ju bara 2,5 månader på 20 kg så då borde jag vara färdig om ca 4-5 månader beroende på vad jag ska sluta på... Det ska jag väl ordna, tror jag. Känns i alla fall som det nu. (känns på ngt sätt mer uppnåeligt (om det ens är ett ord) nu när man har börjat tänka på eventuella operationer... Har till och med nämt det för min mor och hon (till min förvåning) var väldigt positiv till det och tänkte eventuellt kanske operera ngt annat själv. Så det va ju kul

Ska ta och börja kolla upp och jämföra priser så smått så man vet lite i förväg...

Förresten en sak till. Blir man "sjukskriven" av läkaren som gör operationen eller hur funkar det med arbete. Håller visserliugen på att spara semesterdagar men det kanske inte alls räcker så... (ngn som vet)

• Mastermind

Lollipoppsan - Testa igen imorgon bitti. Om man testar mitt på dagen så kan den visa falskt eftersom vi dricker så mycket vatten och på så sätt "spär ut" ketonerna. :)

Visst känns det kul när det känns som om det ÄNTLIGEN kommer hända? :D

Kan rekommendera qvinna.info och deras undersida för bukoperationer (tror det är /buk i slutet av adressen eller så, men du hittar en länk på huvudhemsidan :)). Dels så står det en massa bra info där, och dels länkar dom till olika plastikkirurger. Och så har dom före- och efterfoton, såklart. En massa på bröstsidan, men inga eller väldigt få på buksidan. Men går du in på varje plastikkirurgs hemsida så brukar dom har före- och efterbilder där. :)

Tror det står om sjukskrivning där också; är nämligen inte helt hundra på hur det funkar (tänkte försöka passa in mina operationer nästa sommar, så jag har sommarlov ;)).

• Lollipoppsan

Tack ska testa imorgon o se...

Tack Tack igen för allt
    (känns verkligen som vi förstår varandra och har en del lika tankar, känns skönt...)

Tror jag skulle ge upp utand dig...

• Mastermind

Åh, vad snäll du är. :) Men jag tror du underskattar din egen styrka; det är KLART att du fixar det här! :D Kan jag så kan vemsomhelst. ;)

• Lollipoppsan

Tack, men du e ett stort stöd fastän vi inte känner varandra (kanske till och med lättare då)

Har ögnat igenom många sidor om kirurgi nu men än så länbge har jag fastnat för akademikliniken (även om dom e dyra, men dom verkar så seriösa mm)
    Känns oxå som man har lättare att få ett helhetspris där om man gör mer än en grej smtidigt.... Jaja man får väl som sagt se den dagen det e aktuellt. (Men det hade varit skönt att vara helt "klar" till nästa sommar, men det får ta den tiden det tar...

• Lollipoppsan

Hmmm, va jag e duktig på att stava när man skriver lite fort.....

• Mastermind

Ja, på något sätt kan det nog vara lättare. :) När jag var deprimerad så hjälpte det mycket att prata med olika okända människor på internet, t.ex. Att bara få ur sig allt. Och kanske kan det funka lite så med detta också? :) Även om alla som vet att jag går på CK stöttar mig så kan man känna sig lite tjatig ibland när man pratar om det. Men man vill ju ändå få ur sig allt. :D

Ja, Akademikliniken verkar väldigt bra. Tänkte ju gå på en konsultation när jag gått ner mer, och då får jag kolla upp om man får rabatt, hur mycket och hur man kan lägga upp betalningen. Dom måste ju ändå vara medvetna om att vanliga dödliga människor inte går runt med 100.000 i fickan.. ;)

Jag är likadan, speciellt härinne, av någon anledning. Orkar sällan läsa igenom mina inlägg, och eftersom jag inte kollar på tangentbordet när jag skriver så kan jag "slinta" och skriva t.ex något istället för någon, och sådana enkla, men ändå störiga slarvfel. ;)

• Lollipoppsan

Ja så känner jag oxå. De som vet att jag dricker detta börjar nog känna att jag e lite tjatig I alla fall känns det så ibland

Ja vi hörs väl med jämna mellanrum ända fram tills vi är klara hoppas jag. Så får vi se vem som ska på konultation först. men jag kommer inte att gå på det förrän jag är "helt klar" med min viktnedgång till skillnad från dig.
    Ja man brukar ju inte gå runt med 100.000 i fickan eller? Ska kolla mina fickor ikväll Hoppas man får en hel del rabatt.
    Måste nog kolla upp hotell eller annat boende i närheten oxå...
    Känner ingen i Stockholm som jag kan bo hos... (skulle nog inte vilja det heller förresten)

Men det ska bli intressant att se vad det kostar...

Svar på tråden Cambride forts... :-)