Cambride forts... :-)
Hej tjejer!!
Nu fortsätter vi här...
Styrke-kram!!
Hej tjejer!!
Nu fortsätter vi här...
Styrke-kram!!
Ännu en vecka avklarad med möhippa = kör kombinerad kur, resultat - 1kg (totalt
-4,3 kg), jag kommer att köra kombinerad (1 mål tallrikdmodellen + 3 soppor) även denna vecka då det blir Göteborg med vänner nästa helg, därefter 3-4 veckor ren kur....jag trodde att det skulle vara mycket jobbigare än vad det är.
Vad duktiga ni är!!!
Gällande kolsyrat vatten så dricker jag det kombinerat med kranvatten (hur skulle kolsyran förstöra "ketosen" - det är ju bara luft...?)
Hej så länge! :)
Sådär, ja! :) Veckans viktnedgång blev 2,1 kg och min vikt ligger nu på 128,4 kg, jämfört med 160 kg för nästan tre månader sedan (nästa vägning har det gått prick tre månader). :D
Känns jättebra! Folk börjar verkligen kommentera nu, och det är skönt att kunna köpa kläder i lite mindre storlek (även om det fortfarande mest är tält att välja på..).
Jag håller på att uppdatera hemsidan nu; nya bilder ligger redan uppe, om ni är nyfikna. ;)
Änglahund - Åh, tack så mycket! :) Jag tror det helt enkelt beror på en kombination av viljestyrka och helt enkelt att jag är less på att vara stor. Att bryta ihop och äta något finns inte i min värld, helt enkelt. Det är inte på långa vägar värt det, inte när jag kommit så långt + att jag fortfarande är stor. Jag ångrar aldrig något, men skulle jag avbryta nu skulle jag banne mig ångra det. ;)
mastermind
Grattis, jag var inne i din hemsida för att se de nya bilderna, vilken skillnad.
Du är såååååååååååååååååå duktig.
nattens drottning75 - Tack så jättemycket! :D Jag tycker faktiskt också att jag ser skillnad nu -var lite besviken på dom första två fotona, där ser man knappt nånting.
Mastermind
Du är så duktig, avundas verkligen din drivkraft. Jag vill oxå bli smal men inte går det för det...förstår inte vad det är för fel på mig=(
Amelia_82 - Tack. :) Jag har också velat bli smal igen sen jag gick upp från en kort tid som normalviktig, för ca 7-8 år sedan. Och det är inte förrän nu det tycks funka, så jag har inte alltid haft den drivkraften, precis. ;) Men Cambridge funkade iaf tredje gången gilt för mig, så ge inte upp! Vare sig det blir CK eller något annat som funkar för dig.
Mastermind
Du ska vara så glad att du har hittat den. Jag vet ju att CK är en tillfällig lösning men det passar bra nu när jag inte kan träna (har stukad fot). Tredje gången gillt sa du, bra då kan jag börja om från dag 1 imorgon Tycker att jag borde klara en månad på ren kur, det känns ju som att man har (eller vill ha) bättre karaktär än så. Men skepp ohoj, nu tar jag nya tag! Tack!
hej hej alla glada!!
inne nu på dag tio på ren kur och hungern börjar så smått minska(tack lollipoppsan,, det stämmer ju faktiskt att matsuget minskar med tiden )
jag har nu gått ner till 90,5, alltså 7,5 kg på tio dar, det känns galet bra
min sammanlagda viktminskning från 108 är alltså 17,5 kg,, vilket ja idag firade med att prova gamla kläder som jag absolut inte kom i innan jiiipppiiii!
mastermind,
jag har vart innne på din sida och oj va peppad jag blev vad mkt det syns på bilderna att du gått ner,, jättefint resultat verkligen!!!
är det nån annan som vet hur CB är för tänderna om man bara dricker mjölkdrinkarna som jag,,det känns ju väldigt sött?? ja vet att ni diskuterade det tidigare i tråden men ja såg inte riktigt om det kom fram nå svar,, man vill ju inte att de tänderna ska rammla av
kram kram på er alla=)
Amelia_82 - Ja, en månad ska du ju kunna klara. :) Tiden går fort, och helt plötsligt är månaden slut. Se gärna till att sysselsätta dig med en massa saker; då tänker man automatiskt mindre på mat, och tiden går snabbare.
tes82 - Tack så mycket! :D Och grattis till viktminskningen, det är ju ett jättebra resultat! :) Visst är det kul att komma i gamla kläder igen? Det är nästan som att få en ny garderob. :)