• *Vårblomma*

Cambride forts... :-)

Hej tjejer!!

Nu fortsätter vi här...

Styrke-kram!!

• Svar på tråden Cambride forts... :-)
  • maj-07

oj vad jag e hungrig nu!!!!!!!!!!!!!

• Mastermind

maj-07 - Ät inget! Det är bara en natt kvar tills du klarat en hel vecka. :) Drick en till drink ifall du känner att det är jobbigt.

• maj-07

tack, jag funderade på o köpa en sallad men inget blir bättre av det....

• maj-07

blev så deppad när jag bara gått ner 1,7 första veckan...

• Mastermind

maj-07 - Men tänk på att det blir ännu mindre om du äter något mer. Min konsulent sa till mig att ta en extra påse ifall jag kände mig snorhungrig nångång. Så jag tror det är mkt, mkt bättre. :) Men det är ju rätt sent, så om du bara sysselsätter dig med något i en timme eller så, så kan du ju lägga dig sen. Eller lägga dig nu. Så vaknar du till dag nr 8 imorgon. :D Kanske du gått ner mer då? Glöm inte att väga dig samma tid på dygnet, i samma klädsel och på samma våg. Helst naken, efter toabesök, på morgonen. Det är iaf den allmänna rekommendationen. :)

• maj-07

vad snäll du är, tror faktiskt jag ska läsa igenom denna tråd o peppa mig. Sen blir det nog sängen för min del.

• Mastermind

maj-07 - Nu är jag kanske lite sen (har varit ute och gått :)), men om du läser igenom denna tråden så ser du att jag gett flera tips innan om hur man kan distrahera sig, samt länkar till gamla (och ett nuvarande) Cambridgeforum. Det kan få vem som helst sysselsatt i timtal. :D

Hoppas du får en positiv överraskning imorgon! :) (och jag med ;))

• maj-07

jag e fortfarande vaken, det blev ingen mat o väntar med spänning att ställa mig på vågen i morgon:D

• Mastermind

Det blev minus 1,4 kg denna veckan, och exakt 40 cm mindre denna månaden. :)

Idag är det exakt tre månader sedan jag satte igår (18 april), och jag måste säga att jag är helnöjd med min minskning på 33 kg och 144,5 cm. :D

• Änglahund

Mastermind, fy vad starkt jobbat!!! Jag beundrar dig verkligen! :D Jag var inne på din sida och kollade fotona förra veckan, och jäklar vilken skillnad!! *applåderar hej vilt*

Jag har 20 kg kvar jag.. *suckar teatraliskt* Men det ska vi ändra på..

Svar på tråden Cambride forts... :-)