• *Vårblomma*

Cambride forts... :-)

Hej tjejer!!

Nu fortsätter vi här...

Styrke-kram!!

• Svar på tråden Cambride forts... :-)
  • Mastermind

Änglahund - Tack så jättemycket! :D

Själv har jag ju 57 kg kvar (minst), så jag avundas dig lite.. ;)

• maj-07

Mastermind
    Vad duktig du varit! grattis:D

• Lollipoppsan

Mastermind -

Förlåt... har ju glömt att kommentera dina bilder som du har på din viktsida. Det syns verkligen att du har gått ner. Du e ju kanon. 33 kilo!!!
    Längtar tills jag kommer dit...

Egentligen så är inte kilona det viktigaste även om man stirrar sig blint på det. Måtten är ju faktiskt det som syns/märks. Ska ta nya mått på måndag... Håller tummarna...

maj -07
    Hur har det gått på vågen idag?
    E lite nyfiken.

Kramiz

• Mastermind

maj-07 - Tack, tack. :) Hur gick det för dig? Blev det 1,7 kg eller sov du bort några hekton? ;)

• Mastermind

Lollipoppsan - Ibland är det dött härinne, ibland postar man samtidigt.. :D

Tack så mycket! Jag tycker faktiskt också att det syns nu, iaf på senaste bilderna. Jätteskönt! Och som du säger; måtten är ju verkligen viktigast. Och jag är helt förstummad över hur mycket jag minskat i måtten, egentligen. Jag har 30 kg kvar till den vikten jag höll dom första åren med min sambo -men bara 9 cm på bröst och midja, och 15 cm på stuss/höft. Och mtp hur det gått hittills så borde jag vara mindre när jag når min gamla vikt, än var jag var sist jag vägde 90+. Skumt! Men visst, jag klagar inte. ;) :D

Lycka till på måndag!! :)

• Lollipoppsan

Ja visst e det konstigt...

Tyvärr så minskar inte jag lika mkt i mått som du men sakata men säkert så...

(förresten har jag helt slopat kliniker i stockholm. Vill vara närmare hemma. Kollar runt i Malmö, Landskrona, Lund, Hässleholm, Helsingborg osv. Finns en hel del i Malmö faktiskt). Känner att det skulle vara för jobbigt att ta sig till Stockholm flera ggr.

Får väl se var man hamnar

• maj-07

ja det blev 1,7kg för en vecka, men jag är nöjd. Nu e det en ny vecka o nya mål:)

• Mastermind

Lollipoppsan - Men du har ju inte lika mycket att ta av, så det är bara logiskt. :) Räknar man ut min minskning procentuellt så hamnar vi säkert på rätt lika siffror.

Jag har inte kollat upp fler kliniker just nu, utan har en lista på dom jag fastnade mest för innan. Väntar nog en 40-50 kg till tills jag tar fram den igen och kollar upp närmare. Men jag är fortfarande väldigt sugen på Akademikliniken, trots priserna. En resa till Sthlm behöver ju inte vara så dyr, man kan ju t.ex ta Swebus t/r. :) Värre är det med priserna på operationerna, då.. ;)

maj-07 - Grattis till minskningen! :) Jag tycker att det låter som helt rätt inställning! :D

• Änglahund

*viskar* Jag vet att det egentligen är vägning på måndag, men jag måste bara dela med mig: Jag busvägde mig imorse och då stog vågen på 93,8!!!! *hurrar tyst* det betyder att jag har gått ner 10 kg totalt.. ohhh kan det bli måndag snart?

• Buslinna

Grattis Änglahund!!

Hur länge har du hållit på?

Svar på tråden Cambride forts... :-)