• *Vårblomma*

Cambride forts... :-)

Hej tjejer!!

Nu fortsätter vi här...

Styrke-kram!!

• Svar på tråden Cambride forts... :-)
  • Amelia_82

Mastermind
    Saken är ju den att jag jobbar väldigt mycket så jag har ju något att sysselsätta mig med, men eftersom jag sitter i kassan i en livsmedelsbutik så ser jag mat dagarna i ända. Svårt att inte tänka på mat då, blir påmind hela tiden Du ska vara glad att du jobbar hemma, skulle jag oxå vija göra iaf den första tiden.

• Mastermind

Amelia_82 - Mjo.. :/ Det förståss. Hmm.. Klurigt, det där. Och inte blir det bättre av att jobba på lagret eller så. Bäst vore om du kunde "stänga av" tankarna på mat och se på maten som just varor, men det är ju svårt att ställa om, kan jag tänka mig. Du kan inte byta jobb, eller börja plugga? ;)

• Amelia_82

Mastermind
    Jag pluggar normala fall på högskolan, men har sommarlov nu därför jag jobbar. Men jag får väl försöka komma på nåt sätt. En grej som jag har kommit på, men som tyvärr inte funkar jämt det är om jag ser en kund köpa något onyttigt så tittar jag på den personen och tänker "om jag äter det så kommer jag att se ut som den personen". Tyvärr funkar inte detta om personen i fråga är smal, men ändå

• Amelia_82

Okej, då har man börjat om från dag 1 igen. Efter mina svullodagar så visar vågen detsamma som när jag började förra veckan. Kan alltså tacka CK att jag inte har gått upp iaf. Idag ska jag ner till Apoteket och inhandla ketossticks och munvatten, nu är det allvar som gäller Har även själv knåpat ihop en hemsida som Mastermind, kanske motiverar en att fortsätta då.

Hur går det för er andra då? Eller har ni alla semester

• Mastermind

Amelia_82 - Hoppas det går bra! :) Hur känns det hittills?

Har du någon adress till hemsidan? :)

• Amelia_82

Mastermind
    Än så länge inga problem =)Ha i åtanken att jag inte är så duktig på att göra hemsidor, men jag kommer nog att hålla på och utveckla den ju mer tiden går medlem.spray.se/form/