Cambride forts... :-)
Hej tjejer!!
Nu fortsätter vi här...
Styrke-kram!!
Hej tjejer!!
Nu fortsätter vi här...
Styrke-kram!!
Hej alla Cambridagare! Måste säga att det går riktigt bra med ren kur! Efter 10 dagars ren kur mår jag bättre än på länge. Har gått ner 4.4kg nu och sååå nöjd! "Bara" 8,4 kg kvar nu-- det ska bara gå! Hur går det för er andra??
*kram*
Augustibruden - hurra för dig!!! starkt jobbat!
Nattens drottning - jag vet hur det känns.. Jag klämde i mig två hallonpannacotta i lördags, de bara slank ner! Men idag är det måndag, och vi kör på igen!
Jag SKALL stå emot alla sug denna veckan och nu fram till bröllopet! Jag måste måste måste..
Vi klarar det här!
Min startvikt denna veckan (har gått upp igen, för bövelen..) är 97,5kg.
Jag kommer att rapportera igen på onsdag och sedan på fredag!
Var stark! :D
Hej Änglahund
När ska du gifta dig?
jag väger 94,5kg idag, mitt mål är att väga mellan 60-65kg men jag skulle nöja mig med 70kg också. Jag är 162cm.
När jag gifte mig för tio år sedan vägde jag 60kg, så jag har gått upp 34,5kg på tio år. Hur mycket vill du gå ner?
nattens drottning75
Hehe... Jag gick upp nästan 30kg på TRE år! :(
Buslinna
Det kan säkert finnas en väldigt bra anledning till att de inte vill ta in varorna. Jag nämnde bara några av skälen. Att vara återförsäljare är INTE så lätt som folk/kunder tror! Jag tycker dock att de kunde svarat dig på ett trevligt sätt och förklarat varför i sådana fall.
Hej Nattens drottning75 - jag gifter mig den 24 Juni, om 18 dagar.. *panik*
Vi åker hem till sverige på lördag, så denna veckan är lätt stressig!
Jag väger 97,2 idag (hurra!) och är 1.74
Mitt absoluta mål är 75, men jag satsar på att gå ner till 85 till slutet av Augusti - vi skall på "smekmånad" då till Spanien i 10 dagar.
Jag kan rapportera att Skogsbär är ganska god. Den smakar som en lite syrligare version av jordgubb, lite som skogsbäryoghurt utan yoghurtsmaken, liksom?
Igår kväll hade jag kyckling å svampsoppan, och den var jättegod!
Idag till lunch skall jag ha banan..
Det är lite kul att prova nya smaker :)
Jag kör oxå på med ren kur (....el nåja när jag inte tuggar på annat tyvärr)
Var jätteduktigt hela förra veckan och var stenhård och gick på 2 hårda träningspass och var inte speciellt hungrig men så kom svärföräldrarna på besök i fredags och då grillade vi och jag åt inte soppa kan jag säga. SKIT OXÅ!!! Har så himla mkt att ta bort (över 30 kg) så jag måste bara fortsätta så länge jag orkar.
Ska gifta mig i augusti och jag har provat ut en klänning som jag kan ha redan nu ifall CK inte hjälper mig så mkt som jag hoppats. Nej nu ska jag dricka frukost; en iskall kakao+mint shake (mums!)
Maria
Veckans rapport:
2,1 kg minus denna veckan. 21,4 kg totalt på 7 veckor. :D
Mastermind, wohoo!!!! :D
Det är ju helt otroligt!
Tränar du någonting? I såfall vad? Jag känner att jag nog borde börja träna, men än så länge är jag bara ute och går med mina bonusvovvisar :)