Cambride forts... :-)
Hej tjejer!!
Nu fortsätter vi här...
Styrke-kram!!
Hej tjejer!!
Nu fortsätter vi här...
Styrke-kram!!
September bride - Tack detsamma! :D
yezzi - Kanske att du kör på kombinerad kur fram till du har råd att köpa fler påsar? Sen kan du köra på det jag gör; köp 4-5 veckor på en gång när lönen kommer, så att påsarna tar slut lagom tills du fått nästa lön. :)
okt2006 - Mja, fast med min övervikt borde jag gå ner mycket mer. Men det är sant; minus är alltid minus. ;) Jag hoppas på att få ett högre resultat nästa vägning, bara. Fortsätter det i denna takten så måste jag kura i 1 år, vilket inte riktigt är en så lockande tanke.. ;)
Änglahund - Jag tycker bäst om sopparna, i denna ordning: Grönsak, kyckling och svamp. Sen tycker jag om att krydda dom rikligt, och bland kyckling + svamp, choklad + banan och choklad + vanilj. :) Experimentera lite! Och prova ALLA smaker; det nån tycker är supergott kanske en annan inte alls tål. ;)
Lollipoppsan - Jag köpte nya påsar igår, men det fanns ingen ny smak då. :( Vad synd, jag gillar ju tomatsoppa vanligtvis så det hade varit kul att testa. Men säg till om du provar den! :) Och GRATTIS till viktnedgången! :D Det är så svårt att hålla koll på alla (har hemskt dåligt minne, så det är inget personligt), men hur mycket har du kvar nu, och vad är din målvikt? :)
Mastermind
Jag startade på 114 kg så jag har en hel del till att gå ner. Vet inte vad min målvikt är. Håller väl på till jag känner mig nöjd...
Skulle väl vilja hamna någonstanns runt 70-80 kg i alla fall. Men jag tar en dag i taget...
Jag köpte nya cambridge-påsar igår och då sa hon jag köpte av att det var första dagen hon hade tomatsoppan. Den är alltå splitterny... Så den kommer nog snart till alla konsulenter.
Ha det gott
Nu ska jag gå o jobba...
Kramiz till er alla
Lollipoppsan - Oh, snart tvåsiffrigt för din del, då! Vad spännande! :D Och i den där takten så lär det ju inte ta lång tid förrän du är nere på 70-nånting. :)
tack alla för att ni inspererar mig så mycket.. jag har 25-30 kilo till som jag vill gå ner.. till efter sommaren hade varit skönt.. men jag måste hitta min vilja igen jag vill juh inget mer än att gå ner..
Hej Brudar!
Tack för svaren.
Ska kanske prova den där kycklingsoppan, det låter gott!
Min vikt idag: 97kg (startvikt 8/5 103kg)
Det har ökat lite från lördagens eskapader.. det kommer nog en liten länk så småningom.. men nu kör jag på som attan igen!
Nu provar vi:
i5.photobucket.com/albums/y180/Javlar/HelenasHenParty094.jpg
Jag är den som är jättepåkanelen i blått..
:D
Hej alla cambirdgeare!
Jag har själv hållt på med cambridge några gånger utan att lyckas särskilt bra. Men nån gång måste man ju klara av det, och jag känner att jag har "kraften" med mig denna gång.
Är inne på min fjärde dag idag och det går förvånadsvärt enkelt!
Jag är 173 cm lång och väger 80 kg. Vill gå ner till 65 kg. Tänkte gå på ren kur fram tills dess.
jaja, så jag tänkte hoppa på den här tråden för inspiration och kanske själv kunna motivera. Finns så många duktiga!
kämpa på!
Hello! Andra dagen på ren kur. Eller ja, ren kur kan man väl kanske inte säga eftersom jag dricker te m lite mjölk i.. :)
Jag låg mest i sängen hela dagen igår och idag med, annars skulle jag inte överleva utan att äta... Får se hur det kommer bli när man börjar röra på sig normalt.. :D
Hej Pickolina!
De första dagarna brukar vara värst, men du klarar det!
För mig gick de första fyra dagarna helt suveränt, men femte dagen bara dog jag.. höll nästan på att krevera för jag var så hungrig, ont i huvudet och bara VAR TVUNGEN att ha mat.. Men det gick över :)
I helgen nu så fuskade jag rätt rejält, blev hippad i lördags, så har gått up nästan 2 kg ARGH!:( men jag kör på nu igen sedan i måndags och har gått ner dom nästan nu igen.
Vi fixar det här tjejer, tänk bara på de som har gått ner 20-30kg här redan!
Jag väger just nu 96,8 och min målvikt är 75kg så jag har en bit kvar, men jag kämpar på :D
Ok här rullar allt på. Efter 6 dagar med Cambridge har jag tappat nästan 3 kg! Jippi! Vägde in mig på 80.8kg och imorse så stannade vågen på 78kg. -2.8kg. Så nu har jag 10 kilo kvar till min målvikt.
Men guuuud var hungrig jag blir ibland. Läser just nu varenda recept jag kommer över...