• *Vårblomma*

Cambride forts... :-)

Hej tjejer!!

Nu fortsätter vi här...

Styrke-kram!!

• Svar på tråden Cambride forts... :-)
  • Änglahund

Tack för tipsen!

Skall prova det ikväll när jag kommer hem :)
    Det är freeedag! :D

• Peppes

Hej tjejor!

Undrar om det är någon som vet ifall det finns någon anledning till att man inte skulle kunna blanda ut påsarna med typ 4 dl vatten istället för 2,5...? Tycker det blir godare så och blir mer mätt oxå.
    Är ju bara vatten egentligen så det ska väl inte spela någon roll men undrar om det är någon som vet något annat?

Läste att ni värmer soppan i micron... Enligt min konsulent skulle man inte göra det för att just micron på något sätt kan göra så att alla näringsämnen försvinner ur soppan, på samma sätt som de tydligen kan göra om man låter den stå för länge innan man dricker den.
    Men det kanske inte stämmer, vad vet jag, tänkte bara jag skulle bidra med vad jag fått höra

• Peppes

Glömde fråga...

Är ni alla här brides to be eller nyligen gifta eller inget dera..?

Skulle vara kul att höra.

Själv är jag egentligen redan gift sedan 4 månader tillbaka men ska ha själva bröllopet den 21 juli i år i Marocko, min käre fars hemland, så om det är någon som känner för en semester i Nordafrika och bröllop med lite magdans så är ni hjärtligt välkomna

• Mastermind

Peppes - Jag blandar med 3 dl vatten, och jag tror inte att 4 dl spelar någon roll. :) Det blir ju bara mer att dricka, och mjukare smak, på både gott och ont. :)

Själv är jag förlovad sen 1½ år tillbaka (på vår 3-årsdag), och vi planerar att gifta oss 080808. :) Fastnade här sommaren 2003 i rollen som tärna åt mig syster, men numer skriver jag nästan uteslutande i debattforumet. Riktigt så tidigt ute med planering är jag inte. ;)

• Änglahund

Hej hej!
    Jag gifter mig den 24 Juni - 36 dagar kvar!

• Peppes

Åh så kul Änglahund!

Känner du att du börjar bli redo...? Rent viktmässigt menar jag

• kareena

Hallå!
    Då var det dags igen.
    Börjar med ren kur idag, den här gången ska jag lyckas. Jag kommer att behöva mycket stöd eftersom jag tycker att det här är såååååååååå svårt.
    Jag vill så gärna vara normalviktig, men iband känns det som att det bara är en dröm, och att den kommer aldrig att bli sann.
    Snart är sommaren här och jag har inga kläder att använda, eftersom jag aldrig hittar något fint i min storlek(46).
    Har ingen lust att sitta inne hela sommaren ,så jag måste lyckas, snälla hjälp mig.
    Kram Kareena

• Änglahund

Hej Peppes!

Nja, jag vill egentligen gå ner 15 kg till, jag har gått upp nästan 35kg sedan jag träffade Chris för lite mer än 5 år sedan, så de vill jag gärna bli av med.

Men - jag MÅSTE gå ner en storlek så att jag kommer i min klänning.. ;) Jag är egentligen storlek 48, men har beställt en 46.. Det är väl att utmana ödet, men det har sporrat mig till att verkligen ta tag i det här med bantning.
    Jag har flygvärdinnat, viktväktat och atkinsat mig, och jag är alldeles för otålmodig, jag vill ha resultat snabbt, men har äntligen insett att det går inte snabbt utan hårt jobb (jag är as-lat!)

Min syster provade cambridge, men funkade inte, hon mådde jätteilla, så jag "övertog" hennes påsar för en vecka, och så började det!

Jag började på 103kg och är nere i 97,3 efter 1 ½ vecka, så förhoppningsvis när det är dags, så kan jag komma i den!

• Änglahund

Mitt mål är faktiskt att gå ner till mellan 75 och 80 kg, och nu känns det inte som det är så långt dit!

• Johanna

Hejsan!
    Har nu kört ren kur i 19 dagar och jag tänkte börja äta ett mål mat med bara protein i morgon.
    Alltså kombinerad kur, men jag undrar vad ska jag börja äta så inte magen får en chock?

Svar på tråden Cambride forts... :-)