Cambride forts... :-)
Hej tjejer!!
Nu fortsätter vi här...
Styrke-kram!!
Hej tjejer!!
Nu fortsätter vi här...
Styrke-kram!!
Johanna - Fick du inte ett upptrappningsprogram av din konsulent när du började? Be om det, annars. :)
Jag kör en nutrilettkur så jag har inte samma koll som ni.
Vore kanon om nån kan hjälpa mej.
Undrar ifall ni fryser under er rena kur?
Jag känner mig ofta frusen. Är orolig för att kroppen gått in på svält...
Johanna - Jag kan skriva av lista på mat med lågt kolhydratinnehåll, som rekommenderas av CK. Men jag kan inte hjälpa dig så mycket mer än så, då jag är låååångt från färdig för en upptrappning och därför inte kollat så mycket på dom papprena. Hur mycket har du gått ner, förresten? :) Startvikt? Vore kul att jämföra med CK.
Ok, här kommer listan:
KÖTT & FÅGEL
Fläsk-/oxfilé
Fläskkotlett utan fett
Biff, renskuren
Oxinnanlår
Rostbiff
Saltkött
Kalkon
Kalvinnanlår
Kyckling
Hjortstek
Renkött
Rådjurskött
Älgstek
GRÖNSAKER
Endivsallad
Alfalfagroddar
Kantareller
Blomkål
Broccoli
Brysselkål
Champinjoner
Dill
Paprika
Persilja
Purjolök
Rädisor
Isbergssallad
Selleri
Sparris
Spenat, fryst
Vitlök
FISK & SKALDJUR
Aborrfilé
Gädda
Hummer
Kolja
Krabba
Lutfisk
Musslor
Räkor
Rödspätta
Flundra
Sej
Sik
Tonfisk i vatten
Torsk
Torskrom
FRUKT & BÄR
Citron 1 msk
Vattenmelon
SÅSER & TILLBEHÖR
Buljong 2,5 dl färdig
Soja 1 msk
Äppelcidervinäger 1 msk
Olja 1 tsk
Tomatpuré ½ msk
Kaviar, svart eller röd 1 tsk
Löjrom 1 tsk
Lättmjölk, -yoghurt, -fil ½dl
Fetaost 20 g
Keso 2 msk
fairy_1983_ - Jag fryser inte, men det låter ju inte bra.. Har du kollat med din konsulent vad h*n säger?
Mastermind: Jag har mailat till henne idag, men hon har inte svarat än. Finns inga konsulenter för CK här jag bor. Beställer mitt puler från viktklubben.se.
Har ni alla fått papper på upptrappning? Det enda jag fått av min konsulent är ett tunt häfte som heter: Viktminskningsprogram Steg för steg. I den beskrivs inga matvaror med lågt kolhydratinnehåll. Jag mailade till henne för en vecka sen kanske och frågade ifall hon har papper på rekommenderade livsmedel vid upptrappning, men det enda hon rekommenderade var att köpa en receptbok som heter Viktklubbens Lilla Lätta i hennes webshop.
Jag beställer från Sammet och av dem fick jag ett häfte som enbart handlade om upptrappning.
då börjar jag igen i morgon efter 1 veckas uppehåll.. känner inte mig lika sporrad denna gång men det ska nog gå planerar att köra juni ut iaf =)
fairy_1983_ / I början av min rena kur så frös jag rejält under några dagar och min konsulent sa att det betyder att man förbränner och att det var helt normalt!
Jag har inte heller fått något upptrappningsprogram. Det enda som min konsulent säger är att man ska äta 100 g protein samt grönsaker till att börja med, men mer vet jag inte ännu. Ska ta tag i det när det är dags att börja kombinera.
Jag är för tillfället så himla glad Som några av er kanske kommer ihåg så tränade jag både spinning och löpträning innan jag började med CK. Under kuren så har det inte fungerat att träna för mig. Har kanske orkat jogga 6-700 meter och sedan har kroppen varit helt slut. NU äntligen joggade jag runt min lilla bana (3.2 km)Visst var det jobbigt, men jag orkade!!! Åhh vad skönt det var
Ha det så bra i vårsolen!
Suss
Hejsan!
Jag äter/dricker oxå cambridge. Börjar min andra vecka idag. Och jag fryser oxå mer än vanligt. Ska gifta mig och lite mer än 2 måander så jag vill hinna gå ner lite innan bröllopet.