Cambride forts... :-)
Hej tjejer!!
Nu fortsätter vi här...
Styrke-kram!!
Hej tjejer!!
Nu fortsätter vi här...
Styrke-kram!!
hejsan alla cb:are...
Skulle behöva lite förslag på färdiga middagar som kan ät nu när jag ska börja med kombinerad kur (börjar den 1 juni)... vet inte riktigt hur många kcal måltiden ska ligga på någon som vet???
Tänkte börja med 2 st cambridge mål och ett mål mat om dagen ... de 2-3 första veckorna och då oxå lite mer motion....
Så lite hjälp skulle behövas med måltider tack!!
Kommer med mitt nya vikt resultat i morgon...
september bride - Vet inte heller hur många kcal det ska ligga på, men hittade en Camebridgesida som jag tycker är rätt bra. Där står det:
"Kombinerad Kur: Byt ut exempelvis frukost och lunch mot CambridgeKurens mjölkdrinkar och soppor. Kombinerad kur, dvs. 2-3 måltider CambridgeKuren per dag samt en måltid enligt tallriksmodellen ger en viktminskning på cirka 1 - 3 kilo per vecka. Tallriksmodellen = halva tallriken grönsaker, en fjärdedel protein och en fjärdedel kolhydrater"
Det fanns även en hel del recept på hennes sida som verkade goda!
Även mitt viktresultat kommer i morgon
Suss
Japp då va det dax för lite vikt redovisning....
denna vecka har jag gått ner -3,1kg så nu är jag nere på -30.6 kg....
SSSÅÅÅ kul och sååå glad är jag.... nu är det inte mycket kvar....
Grattis September Bride! 30.6 kg Helt otroligt! Snart ska jag iväg på min invägning...Återkommer strax med resultat.
Suss
30 KG!!!!!!!! Fatta vad mycket det är! Stort grattis från fancluben okt2006.
september bride - Grattis!! :D
Själv gick jag bara ner 1,6 kg, men det är iaf mer än förra veckan. Jag hoppas på en ihållande trend, och att jag går ner mer nästa vecka. ;) Sen motionerar jag ju inget, så jag kanske får skylla mig själv. Men det känns ändå lite surt mtp min höga vikt.. Ska kolla med konsulenten nästa vecka (då jag måste köpa fler påsar) ifall det verkligen är normalt med så lite viktnedgång när man är så stor..
Här kommer min rapport -1,1 kg och jag känner mig så himla nöjd! Totalt -6,3 så nu är det bara 10-12 kg kvar! Åhh det känns som om jag kommer att fixa det!
Mastermind / -1,6 är ju kanon Om du räknar ut genomsnittet per vecka så är det ju en hel del du har tappat... Men samtidigt förstår jag dig - man vill ju alltid gå ner lite mer. Jag hade hoppats på 1,5 denna gång...
Suss
Grattis september bride, hur länge har du gått på ren kur?
GRATTIS både Mastermind och Suss1 till eran vikt nedgång jätte bra kämpat....
kareena: jag har gått på ren kur i 91 dagar idag och på min 100:de dag ska jag börja äta.... för då är det exakt 100 dagar kvar till vårat bröllop...
vart har MimmiMus tagit vägen.... har inte sett något inlägg från dig på länge...Alllt bra med dig???
Kram.....