Cambride forts... :-)
Hej tjejer!!
Nu fortsätter vi här...
Styrke-kram!!
Hej tjejer!!
Nu fortsätter vi här...
Styrke-kram!!
Änglahund - Mina favoriter är grönsak, kyckling och svamp, i den ordningen. :) Sen kan man ju blanda dom 50/50 och/eller ha i en massa kryddor. Jättegott! :)
Änglahund
Men..om du vill ha något varmt, varför värmer du inte tex mintchokladen i micron??? Jag värmer både mintchokladen och chokladen och det blir sååå mumsigt! Skulle aldrig dricka dem kalla...
Hejsan på er!!!
Har nu fått en lite kusse som ska heta NOAH....
Det var den mäktigaste upplevelsen i hela mitt liv att få vara med på en förlåssning....
Såå mysigt när lilla Noah kom till världen....
Annars så går allt bra .....
Kul att höra att det går bra för er alla...
Lollipoppsan - Du borde ju gå ner iaf, inte lika mycket som på ren kur, men ändå. :) Kanske kan maten hjälpa dig få igång matabolismen igen ifall det går trögt nån gång, också? Men risken är nog stor att du inte orkar gå på ren kur eftersom du måste starta och avsluta så ofta. Men i slutändan så känner du ju dig själv bäst, så gör vad som känns bäst, helt enkelt. :)
Mastermind - tack. Jag får väl se hur jag gör när de här 2 veckorna är över. Jag kanske inte känner för att äta då. Eller att "viljan" gör att jag skiter i maten och bara dricker...
Man blir ju mer peppad för varje vecka då man går ner mer...
Jaja jag får väl vänta och se...
Känns i alla fall bra att skriva av mig lite...
Kramiz
Lollipopsan, visst är det skönt att kunna komma in här och skriva ur sig?
September Bride - grattis! Noah, vad fint namn..
Mastermind - ja, det tänkte jag ju inte på att jag kunde värma i micron.. jag provade att göra med nykokt vatten från min tekokare.. ja, ska inte göra det i en stängd shaker..PLUFF sa det!
suck... ibland undrar jag om jag ens har en hjärna..
oj blev postat innan jag var klar, men jag menade ju att efter allt skakandet så blev det väl för mycket luft eller nåt, så locket öppnade sig.. oops!
Änglahund - Jag tycker inte om jättevarma drycker, utan vill ha det "lagom" varmt. Så jag fyller först upp 1 dl kallt vatten + pulver och skakar, och sedan häller jag i 1 dl kallt vatten till, och 1 dl kokhett vatten från min vattenkokare (+ eventuella kryddor), och så skakar jag en gång till. :) Om man vill ha det varmare kanske man ska ha 1,5 eller 2 dl varmt vatten. Så slipper man värma i micron.
Jag använder ljummet kranvatten, mixar med staven i några sekunder, häller upp det i ett glas och sedan in i micron 45sek... Blir som en riktigt smarrig varm choklad... Man riktigt myser när man sitter å dricker... :D