• *Vårblomma*

Cambride forts... :-)

Hej tjejer!!

Nu fortsätter vi här...

Styrke-kram!!

• Svar på tråden Cambride forts... :-)
  • diamondgirl

Till ia´s:

Tack för svaret :), det är lite av det jag undrar över. När jag pratade med min blivande konsulet häromdagen så sa hon till mig att det är upptrappning en vecka....hrm...jag ifråga satte och det var en vecka...låter lite konstigt om man blivit av med 30 kilos övervikt och har upptrappning på en vecka med shake och därefter bara mat...stämmer verkligen det?

Jag tycker själv att jag ställde tydliga frågor...jag provar igen :)

1.Hur mycket övervikt blev du av med användandet av CB?

2.Hur lång tid tog det dig att bli av med övervikten?

3.Hur länge fick du fortsätta med 2,

4.resp 1 shake

5.tills du gick över till "redig mat" från att du nått din målvikt med ren kur CB?

Inväntar svar med spänning

• kareena

ÄNTLIGEN är jag frisk och kan börja med cambridge. Jag har gått upp i vikt, nu väger jag 95kg, är så besviken .

• Mastermind

kareena - Men det får du lätt bort nu när du sätter igång med Cambridge! :) Jag tror på dig!

• ia´s

Dimondgirl

Här kommer några svar från mig:

1.Hur mycket övervikt blev du av med användandet av CB?
    Jag "tappade" ca 44 kg.

2.Hur lång tid tog det dig att bli av med övervikten?
    Om jag inte minns fel....så tog det ca 5 månader.

Tyvärr kommer jag inte ihåg ang din fråga 3-5, så jag kan tyvärr inte svara på dessa just nu.
    Får återkomma när jag hittat mina papper.

• kareena

mastermind
    Tack för att du tror på mig, det betyder mycket för mig. Var in i din hemsida på morgonen, grattis till en viktminskning på nästan 18kg. Du är SUPER DUKTIG.

• Augusti Bruden

Hejsan!
    Ansluter mig här för lite pushning och råd! Började min Cambridgekur igår och har förhoppningar om att köra 4 veckor ren kur (om allt funkar). Har 12 kilon att gå ner, helst 15kg, så vi får väl se hur det går.

Blir väldigt inpsirerad av att läsa om era viktminskningar! Ni är väldigt duktiga!

• Änglahund

Hej brudar, hur går det nu?
    Nu har jag blivit hippad, och har lugnat ner mig något.. *skäms lite över utbrottet*
    Jag kör på som vanligt denna veckan med nya tag!

• okt2006

okt2006-fancluben längtar till inmorgon då många har sin vägningsdag... Det är alltid så spännande!

• september bride

ja nu på torsdag så kommer ju jag att bötja äta igen...kommer att kännas väldigt konstigt,,men någon gång måste man ju börja..har då gått på ren kur i 100 dagar...
    Annars är allt som vanligt,man jobbar på och hoppas på bättre väder varje dag..är så less på detta regnande nu....vill ju ha sommar!!!!

kommer med mina resultat i morgon.....kramar....

• Uller

Nu har jag kört igång igen ordentligt. Känns bara så svårt med mina arbetstider att regelbundet få i sig 3 "måltider".

Är just nu inne i en period på 2 veckor natt. Sover till 16 då jag ska äta en shake sedan ta nästa kl 20 när jag ska till jobbet sedan ska jag någon gång under natten försöka få i mig den sista. men jag ska få det att fungera.

Svar på tråden Cambride forts... :-)