Cambride forts... :-)
Hej tjejer!!
Nu fortsätter vi här...
Styrke-kram!!
Hej tjejer!!
Nu fortsätter vi här...
Styrke-kram!!
Weee, överlevde! Tog mig en kopp te.. Huh, var tvungen!...
Änglahund - Haha, blev det så mycket vin? ;)
Lelle! & pickolina - Superduktigt av er!!! :D Förhoppningsvis så är det värsta över nu, och så går resten som en dans. :)
september bride - Vad spännande. :) Hur kändes det att tugga? Det gjorde inte ont i tänderna eller nåt sånt? Du har ju ändå varit utan tuggandet i 100 dagar nu.. Är lite smått orolig för vad kommer vänta efter 8 månader på ren kur, då jag förhoppningsvis är klar.
Hej på er alla!
Solen skiner - det är fredag och jag har äntligen bytt 10-tal!! Vågen visade i dag 69.9 Åhh vad skönt!!
Septemberbride - Du är helt otrolig som har klarat ren kur så länge och vilket enastående resultat! Grattis! Ska du stabilisera din vikt nu eller ska du ner ytterligare?
Lelle - kämpa på. Man känner sig så himla duktig när man har lyckats motstå en frestelse.
Pickolina - jag känner igen mig. Själv mådde jag bra dag 1 & 2, men sedan mådde jag jättedåligt. Jag var sur, jag frös och funderade verkligen på om jag skulle forstätta. Inte förrän dag 7 eller 8 började jag må riktigt bra så håll ut - det går - jag lovar!
Ha det så gott!
Suss
Mastermind - jag säger bara uj uj uj... :D
Pickolina - när det känns svårt och du blir sugen på något, försök att distrahera dig själv på något sätt, jag har en handdator som jag kör järnet på solitaire, det brukar få mig att glömma att tänka på mat. Annars är ju en snabb promenad eller nåt säkert ett bättre alternativ.. *hihi*
Lelle - du fixar det här! När du väl kommer över sugen så går det som en dans! Jag har nu 21 kg att gå ner, så tro mig, jag vet hur det känns!
Jag vet inte hur många andra som håller med mig, men sedan jag har börjat köra denna dieten så mår jag mycket bättre, mina huvudvärkar (heter det så ens?) har försvunnit som tidigare kom typ 2-3ggr i veckan, jag känner mig inte så uppblåst osv osv, så bara bra för mig :)
Nu har jag beställt nya smaker:
Jordgubb, Banan, Skogsbär och Kyckling/svampsoppa
Gott gottigott gott
Åh Suss, jag glömde!
GRATTIS!!!
Hur mycket har du gått ner nu?
Har du långt kvar till din målvikt?
Suss1 - Grattis!! :D
Änglahund - Skogsbär? Varför dyker alla nya smaker upp på andra ställen, och inte här? :( Säg hur den smakar, sen! :)
Änglahund - Tack! Jag har gått ner 7.8 kg. Jag har 9.9 kg kvar att gå ner. Då når jag mitt mål på 60 kg! Tänk vad löjligt härligt det känns att säga 9.9 kg istf 10 kg
Det går inte så fort ner för mig som det gör för vissa andra. Jag körde ren kur 3 veckor och nu har jag bytt ut 1 mål om dagen till mat vilket passar mig för då kan jag även träna! Det gick inte alls att jogga när jag gick på ren kur. Orkade knappt 1 km....
Skogsbär har inte jag heller hört talas om. Du får rapportera när du har provat!
Mastermind - Tack Allt bra? Vart har MimmiMus tagit vägen? Vet du?
Suss
Suss
Suss1 - Det låter som om du kör på en bra plan, tycker jag. :) Att gå ner snabbt är ju inte lika viktigt som att hålla vikten och göra en livstilsändring.
Det enda jag vet är att Mimmi Mus gick över till kombinerad kur, men hon borde ju kollat in iaf minst en gång sen dess..
Jag bor på Nordirland, så det är nog därför den finns här kanske?
Jag gick efter smakerna på deras hemsida, men nu ser jag att den engelska och den svenska sidan har olika produkter.
Vi har även "Cambridgebars" som jag nog inte vågar prova, då drar nog sötsuget igång..
www.cambridge-diet.co.uk/newfiles/cambridge_products.html)
Nu ser jag att länken inte funkar, men gå till www.cambridge-diet.co.uk , klicka på Diet Programme och sedan på Diet Products.
Suck, tur det är fredag idag, jag är helt körd..