Cambride forts... :-)
Hej tjejer!!
Nu fortsätter vi här...
Styrke-kram!!
Hej tjejer!!
Nu fortsätter vi här...
Styrke-kram!!
är du vaken spetember bride? vad visade vågen?
Hur gör ni med upptrappningen utan att gå upp för mycket i vikt....är där snart, vet ej hur jag skall gå till väga... vet vet jag väl men behöver lite tips på hur ni har gjort och klarat av det....det finns ju så många duktiga tjejer och killar där ute...
Ingen invägning idag, än?
Själv har jag dragit på det för att jag var så sur/ledsen imorse efter vägningen. :( 1,4 kg minus denna vecka (borde vara minst det dubbla), men totalt är det iaf 19,3 på 6 veckor. Försöker fokusera på det istället. Min konsulent (köpte 4 veckor till idag) sa att alla råkade ut för tröga perioder, så jag hoppas att hon har rätt (och att inte 10 år av jojobantning gjort sitt på metabolismfronten..).
Menmen, nu är det iaf nya, starka tag som gäller! Har gått över till vatten nu (även om det är myyycket svårare att få i sig än Fun Light), och tänkte försöka motionera 3-4 gg/vecka. :)
Oh, och så ett tips: Kakao + vanilj! Mums! :D
skogskulla - Hejhej! :) Kolla några sidor bak i tråden så ser du flera inlägg om just upptrappning. :)
Nu så kommer mina resultat....
Denna vecka så blev det -1kg...
och jag har nu gått ner -31,6kg....
Är så jätte nöjd med min viktminskning så ni anar inte..
Har varit och tränat lite spinning nu och solat lite solarie så det är duschen som hägrar nu....
Heja heja alla cb:are kämpa på!!!!
glömde säga bra kämpat Mastermind.......
känns som jag har tappat motivationen helt körde 40 dagar ren kur och det gick hur bra som helst hade 1,5 veckas uppehåll och har nu börjat igen.. det går inte bra.. plus att mina påsar e slut om 4 dagar och jag har inte råd att köpa nya förren nästa torsdag... vet inte vad jag ska göra jag vill inget mer än att gå ner i vikt så går det så här dåligt.. :( allt känns pest just nu..
Mastermind: Jag tycker 1,4 kg på en vecka är jättebra och ett resultat som du inte alls behöver vara ledsen för. Mycket bra jobbat och kämpa på!
Jag bara undrar, vad rekommenderar ni för smaker?
Jag skall träffa min konsulent lite senare denna veckan för att köpa nya påsar, men är inte säker på vad jag vill ha för smak.
Just nu har jag mintchoklad och jordgubb, jordgubben är supergod, men jag börjar bli lite trött på mintchokladen...
Jag har provat gräddkola/toffee och den smakade apa..
Hej alla.
Skulle bara fråga om det är ngn som har smakat den nya soppan som har kommit? Tomatsoppan? E den god?
Jag kan ju likabra uppdatera mina framgångar här hos er. Har gått ner 13 kg på 4 veckor... Jippi...
Detta funkar ju verkligen...
Ha det bra alla. Ni e jätteduktiga
Kramiz på er alla.