Cambride forts... :-)
Hej tjejer!!
Nu fortsätter vi här...
Styrke-kram!!
Hej tjejer!!
Nu fortsätter vi här...
Styrke-kram!!
Änglahund - Ajdå, jag glömde det. >_
Änglahund - När jag ändå "har dig på tråden"; den sidan är väl huvudhemsidan för Cambridge? Vet du om det finns några succéhistorier där? För jag hittar bara 7 st, och det verkar ju lite väl lite, tycker jag..
Hej Mastermind!
Jag skall träffa min konsulent på måndag, så kan fråga henne då. Men man tycker ju att de borde ju kunna ta hem andra smaker? Vad jag kan se på hemsidan så är det bara skogsbär/fruits of the forest som inte finns i sverige, och dom kakorna eller vad nu "bars" heter på svenska.
Jag tror huvudhemsidan är .com på slutet istället för .co.uk men jag är inte säker.
Det verkar inte som om de är så bra på att uppdatera sidan, då jag skrev in min postkod för att få fram min närmaste konsulent, så de 2 första de gav mig hade "slutat"? Jag måste erkänna att jag inte ens reflekterat över success stories.. skumt.
Känner mig så nere idag, jag mår så dåligt över min övervikt. Jag har gått upp så mycket i vilkt, på 2 månader att jag inte inte har några kläder som sitter bra på mig. Jag känner att jag hatar mig själv för att jag lät mig själv bli så här tjock. När inte äns jag älskar mig själv, hur kan min man älska mig. Jag tänker på det varje dag, hur kan någon älska mig när jag ser ut som jag gör.
Jag önskar att jag var normalviktig.
Är det någon som känner igen sig så snälla hjälp mig, jag vet inte vad jag ska göra. Hatar att känna så här, kan inte tänka på något annat än min övervikt.
nattens drottning75 - Hej! Vad tråkigt att du känner så. :( Men kanske du ska testa Cambridge (du har ju ändå skrivit i den här tråden ;))? Om du läser igenom denna och den förra tråden så lovar jag att du kommer få en massa inspiration. :) Och sen kan du antingen börja direkt, eller ta denna helgen och äta en kärleksmiddag med din man, för att sedan börja på måndag. Och det är ju tur att din man älskar dig; det bevisar ju bara att han älskar dig för den du är, och inte för hur du ser ut. :)
hej mastermid
jag håller på med cambridge, började igår men jag känner att det är så långt kvar tills jag når min målvikt. Jag hatar mig själv som jag ser ut idag.
nattens drottning75 - Men tänk såhär; du når din målvikt mycket snabbare nu än om du inte hade gjort nåt åt din vikt, alls. :) Och det går ju ändå rätt fort med CK. Hur många kg har du kvar till din målvikt? Jag har 70 kg kvar (hade 90 från början), och visst har det känns motigt ibland och lite småtrist när jag läser om folk som "bara" behöver gå ner 30 kg, men å andra sidan så har jag bara mig själv att skylla. Jag hoppas/tror att jag bara behöver hålla på i 6½ månad tills jag är i mål, men då kommer jag få leva resten av livet som normalviktig. :) Och det gör mig verkligen jätteglad och sporrad; så försök tänka så, du också. Visst kanske det tar nån månad, men det är det definitivt värt det.
Nattens drottning 75, det hade kunnat vara jag som skrev ditt inlägg!!!
Sedan jag träffade min M2b, så har jag gått upp typ 30kg, från 74 till 103, och jag vet exakt hur du känner dig!
Jag gifter mig den 24 så jag har använt bröllopet som en sporre att gå ner i vikt, och sedan den 8 Maj har jag gått ner 7 kg och lite till!
Jag håller verkligen på dig att du klarar Cambridge, det ÄR svårt de första dagarna, men det blir lättare, jag lovar!
En sak till- köp en bra våg. Det är jättemånga som säger att du bara skall väga dig en gång i veckan, men jag fuskar - väger mig varje dag, vid samma tidpunkt på morgonen (efter dusch och toabesök, utan kläder), och jag ser resultat VARJE DAG!! Det om något hjälper mig att hålla mig i schack! Nu har jag en digital våg, så jag ser varje hekto, och det kanske inte funkar för alla, men för mig med superkass självdisciplin funkar det.
Jag kan bara titta på en bit choklad så går jag upp ett halvt kilo, jag har jättedålig metabolism och dösvårt att gå ner i vikt, och det hjälper inte att jag älskar mat och älskar att äta och laga mat.. Morr... Men detta går bra!
*STOR KRAM till dig*
Känns det svårt så kom in här bara, Mastermind och de andra är jättebra på att peppa och uppmuntra!
Hej så länge tjejer, ha en skön helg på er!!!
jag behöver gå ner 34kg och har storlek 46
men den storlekn sitter inte bra på mig längre, jag vill inte köpa kläder i större storlek.
tack mastermind och änglahund, jag kände att jag måste bara prata med någon som förstår. Folk säger till mig att det är bara att äta bra och röra på dig, men det är inte så lätt. Jag käner att det är ingen som förstår mig.