Cambride forts... :-)
Hej tjejer!!
Nu fortsätter vi här...
Styrke-kram!!
Hej tjejer!!
Nu fortsätter vi här...
Styrke-kram!!
Grönöga : Det kan ju vara så att din kropp säger "stopp , hit men inte längre" testa en vecka till men blir det inga resultat på den så skulle jag försöka vara möjd :)
Förövrigt så har du varit superduktig :D:D:D
Jo ja vet. De e bara de att när jag avslutade kuren förra gången landade vikten på just 58 så de e en fix idé. Gick det då borde de gå nu liksom. Plus at de känns coolt att väga nåt på 50 de har jag ju inte gjort på urminnes tider! Löjligt ja vet men man blir lite fixerad när man varit tjockis innan!
Fast då så gick du väll upp 2kg vatten *L*
Jo jag vet. Väger nu 83,5 och vill gärna väga 68-72. 700sträcket är ju lite roligt att komma under.
Apropå tjockis. Rensade ut "tjockiskläder" i helgen. Sååååå befriande. Jag och sambon fick oss ett gott skratt då jag ibland hade lite svårt att skiljas från favorittröjor som nu är aldeles för stora. Hihih.
Visst e de befriande! Kan än idag inte fatta att jag har st 36, hur litet som helst ju!
Nja, vet du vad? Vägde 58 länge så jag gick aldrig upp de där obligatoriska 2 vatten kilona utan de var nog matfusk kilon, skratt!
Nåja, jag e nöjd att jag har fått ett helt nytt liv, de bästa jag gjort! 30 kilo e en bedrift, eller hur!?
De verkar gå bra för dig, håller tummarna!
hej!
jag efterlyser också tips om när man ska börja äta igen.. jag ska börja äta i morron men bara för en vecka eftersom jag tar examen *duktig* =)) ska börja ren kur den 21 maj igen och tänkte köra juni ut.. minst
idag e jag på dag 39..
Jag måste bara fråga en liten fråga - när jag pratade med min konsulent igår, så sa hon att om du är mer än 5'8" (jag gissar är typ 172cm) så skall du egentligen ha 4 påsar om dan istället för 3??
Säger dom det i Sverige med? Jag bor utomlands så blev lite fundersam..
Hej på er alla.
Jag har läst några av era inlägg och jag är grymt imponerad av era prestationer.Själv har jag köpt en veckas kur nu och vill starta och köra ren kur. Har smakat några olika sorteroch smaker men jag är svårt för för konsistensen och undrar om ni har några bra tips. Sen undrar jag också hur mycket ni har gått ner på 1 månad( 4 veckor)? Jag vet att det är olika från person till person men vill ha något att se iframimot om en månad.Har själv 25 kilos övervikt och skulle vilja bli av med det mesta om 4 veckor i all fall 10 kilo. är det omöjligt? Ha det bra
5'8" = 175cm. :D Jag vet för jag är 5,9. (177-178cm) Ja ibland när jag varit så hungrig redan vi 19.00 på kvällen och jag ätit alla påsar,så äter jag en till påse.
Räkna med 2 faktiska kg per vecka på renkur och 1 kg på kombinerad kur. :) Det stämmer ganska bra för de flesta. Glöm inte lilla promenaden (ca 30-60min om dagen) *L*
Hej på er!!!!!!
Va duktiga ni e allihopa och va roligt med så många nya människor!
September Bride.
Jag har inget upptrappningsprogram men så mycket kan jag om upptrappning att det måste befästas mentalt några veckor i förväg. Du måste fundera mycket på din strategi.
Min tumregel är att en upptrappning måste ta minst 6 veckor. Jag hade en upptrappningsperiod på ca 7 veckor förra året och första två veckorna åt jag 2-3 shakar om dagen och ett mål mat. Tränade massor. Fick därmed igång förbränningen illa kvickt. Vissa dagar åt jag två mål faktiskt. Där efter hade jag en regel att jag skulle äta ck till frukost och nästan inga kolhydrater och endast enkelomättat fett. De kolhydrater jag dock tillät mig äta var av ett mycket lågt gi. Kroppen behöver faktiskt sina kolhydrater.
Träning under upptrappning är jättejätteviktigt.
Min upptrappning gjorde att jag höll min vikt och fick massa fina muskler i ett helt halvår tills jag la på mig 5-6 kilo när jag slutade träna pga nytt jobb. Jag är dock övertygad att om jag inte hade givit mig själv dessa 7 veckors upptrappning så hade jag gått upp mer än 5-6 kilo när jag slutade träna.
Jag hade byggt en massa muskler och ökad muckelmassa gör juh att man förbränner mer. Det är därför män bränner mer än kvinnor.
September Bride - jag kommer stötta dig helhjärtat i din upptrappning. Precis som jag kanske du kommer få ångest över att du ätit - även om du ätit nyttigt och allt detta kan vi hjälpas åt med.
Du har varit sååååå duktig!!!!!!
P&K
Mimmi
Hej!
Hoppar in här =)
Är inne på dag 2, det går bra, men det jag undrar mest över är om man kommer ha den här hungerskänslan hela tiden eller om det avtar?
jag har järnvilja och tänker klara detta, men hade varit skönt om man inte vara riktigt lika hungrig hela tiden som jag är just nu;)
Hur ser ni på light-produkter? Utesluta eller är det, inte i stora mängder, ok?
Alla är verkligen jätte duktiga!
/Malin