• *Vårblomma*

Cambride forts... :-)

Hej tjejer!!

Nu fortsätter vi här...

Styrke-kram!!

• Svar på tråden Cambride forts... :-)
  • pickolina

Tuss1

Ok. Tack för ditt svar.. Jag skulle egentligen behöva gå på ren kur för att få ett bra resultat men jag ska prova kombinerad ett tag. Vill ju må bra oxå...

• pickolina

Mon-Chichi

Måste bara skriva till dig. Appropå vår diskussion igår.

Igår drack jag 1liter vatten som jag verkligen pinade i mig... Jag hade grym huvudvärk igår. Vilket jag alltid får av vatten märkligt nog... Idag har jag enbart druckit 2 koppar te, ingen annan vätska och jag mår prima idag....

Min kropp är verkligen udda! *lol* :D

• Tuss1

Ja precis.

Att klara av livet och känna glädje är ju viktigast vad man än tar sig för.

Jag kan ju inte sjukskriva mig från jobbet i 4v. Inte heller fly bort från familjen för att klara ren kur CK. Sån förstående finns inte i mitt liv som ensamstående till 2 barn under 10år.

En del dagar så går det hur lätt som helst att gå på ren kur. Som i dag tex. Ledig från jobbet men med ett barnkalas med 15 barn på mina axlar. Klockan är snart 21 å jag har 2st soppor kvar att dricka idag. HUR gick det till egentligen. Å så vissa dagar så är jag gråtfärdig kl 11 på förmiddagen för att jag är så ynkligt hungrig!

Men fortsätta det ska jag det är det ingen tvekan om. Jag längtar tillbaka till den tjej jag än gång var..

Kram Tuss.

• pickolina

Tuss1

Instämmer helt å hållet, hälsan först och främst! Jag saknar oxå den tjej jag en gång var, bara för några få år sedan dessutom...

Kramiz

• bröllops häxan

Nu har jag kollat upp det där. Tydligen är det bara 1,2 liter om dagen vi behöver i vätska, förutsätt att vi äter som vi ska. The är, enligt denna artikel inte vätskedrivande på alla. *L*
    pickolina: Då funkar ju det med the då för dig gumman :) Men tycker fortfarande att du är en farsinerande filur :D

www.iform.se/Crosslink.jsp&a=1942

• pickolina

Mon-Chichi

Skratt.. Tja, kul att fascinera någon! :D
    Ja jag har försökt att följa råden om att dricka vatten men insett att det inte fungerar för mig och jag lyssnar istället på min kropp.. :) Tack för länken, intressant läsning.

• september bride

DAG 80.........
    God morgon God morgon!!!
    Letade fram de papper jag fick när jag började och hittade då steg för steg när det gäller upptrappningen,men jag blev inte mycket klokare...
    Är så grymt orolig för mina 2 veckor i grekland som kommer snart,men tänkte köra 2 shakar och ett mål mat....jag hoppas att jag kommer klara mig fint.....
    Tack alla för stödet man får här inne,, kommer att leta upp internet cafeèr på kos för att kolla alla inlägg....,men det är ju ca 1 månad kvar tills jag åker.....

Ska ta mig min frukost shake nu,det blir då min 238:de shake......
    Ha en skön dag och en mysig fredag kväll.....

• Änglahund

Wohoo, här kommer min första uppdatering:

Startvikt i måndags: 103,2 kg
    Idag (med nyinköpt våg): 99 kg!!

Hurra vad jag är glad, det känns ju verkligen som om detta kan gå vägen!

Var och träffade min konsulent igår och köpte för 2 veckor till! Jordgubb och mintchoklad.
    Yeah girls, vi fixar detta!!

• september bride

GRATTIS Änglahund.......
    Super braaaa.....

• Änglahund

Jag är rätt stolt faktiskt - fem dagar och inte en ostbit i sikte! :) Jag är totalt ostoman, och äääälskar ost i nästan vilken form som helst.
    Jag kan knappt fatta själv att jag har kommit såhär långt!
    Jag måste ge eloge till alla ni som har hållt på med CB så mycket längre än mig, era trådar har verkligen peppat mig - jag tycker ni är skitduktiga!

Svar på tråden Cambride forts... :-)