• *Vårblomma*

Cambride forts... :-)

Hej tjejer!!

Nu fortsätter vi här...

Styrke-kram!!

• Svar på tråden Cambride forts... :-)
  • Mastermind

pickolina - Det ingår i startpaketet, som kostar 530 kr (om jag inte minns fel). Och prova-på-paket låter som något annat?

• Mastermind

Änglahund - Haha, ok. ;) Vore dock kul att prova den, smaken är ju olika. Jag klarar t.ex inte av cappucino och vanilj, och har svårt för jordgubb och banan, men det finns ju massor som älskar dom smakerna. :)

• pickolina

Mastermind

Ah, ja det måste vara två helt skilda saker! :) Då behöver jag inte känna att jag missat ngt då... :D Bra, tack för att du redde ut det! *s*

• Tuss1

Ännu en fråga..

Shakar ni eran CK eller mixar ni den med mixer??

• Mastermind

Jag skakar den i min shaker. :) Mixerstav verkar lite bökigt.

• pickolina

Jag kör mixerstav. Jag älskar min mixerstav, jag har så många tillbehör till den så den gör allt från att mixa CM, vispa grädde, krossa is, finhacka grönsaker, lök osv osv....

Bästa bästa!!!!! :D

• pickolina

CB menade jag ju... hehe....

• smirrelina

Hej
    Mastermind- Tack för tipsen. Ska testa att blanda olika sorter. Kan tänka mig att banan och choklad kan vara gott att blanda.

Jag ska nog starat efter helgen med ren kur. Hoppas att jag kommer kunna köra en ren kur i all fall 2 veckor. Jag har väldigt lätt att ge upp men blir så peppad av att läsa hur bra det går för er.
    Nu kör vi tjejer.

• Tuss1

pickolina

Mixar mina soppor oxå. Blir ett härligt skum om man får in snittsen

• pickolina

Jag har använt mixerstav i sååå många år så jag skulle aldrig ens tänka tanken att anv något annat. Om jag inte skulle åka bort förstås... Förr hade jag en hemma och en på jobbet. Skratt...

Ja, att mixa en chokladdrink och sedan värma upp den riktigt ordentligt... Sedan sitter man å sippar varm, skummande choklad... Man riktigt myyyyser! :D

Svar på tråden Cambride forts... :-)