Cambride forts... :-)
Hej tjejer!!
Nu fortsätter vi här...
Styrke-kram!!
Hej tjejer!!
Nu fortsätter vi här...
Styrke-kram!!
Hej tjejer! :)
Skrattade lite över debatten om midjan, men jag håller med mastermind, en liten bit ovanför naveln som jag sa. Jag sysslar själv med kläddesign, och alla har en midja, mer eller mindre märkbar.
Ja, haha, nu kom vi kanske lite väl OT.. :D :D :D
Ja det kan man väl lugnt säga men det var lite kul tyckte jag... :D
Jag håller oxå med, att alla har en midja. Mer eller mindre märkbar som sagt... Men som min kompis ser på saken, att midjan flyttas beroende på hur formen förändras då man går upp/ner i vikt känns helt fel för mig.
Jag kikade förresten precis på Demi Moore, som Mastermind tog upp... Jag har nog naveln ganska exakt på samma höjd som henne och jag skulle tycka att hennes midja är ca 2cm ovanför naveln?! Om ens det...?! Beror lite på vilken bild man tittar på.... :)
Smakade förresten mintchokladen idag, ännu en som jag gillade.. Ska smaka cappuccino i morgon... :) Tänkte även se hur det känns nästa vecka och se om jag kanske kunde klara ren kur. Har ju kört kombinerad i några dagar nu och idag var jag inte ens hungrig vid middagstid... :)
Pickolina - Ang Demi Moore så tänkte jag närmast på hennes bikiniscen i Charlies Änglar, där hennes navel är väldigt högt upp (och skapade spekulationer om ett ev "maglygt"); www.dapo.co.uk/ca4a.JPG
Mintchokladen är jättegod! :D Smakar precis som Marabous namne, i chokladkaksform (som jag älskar).
;) var ju en slutparantes... Att dom inte kan laga den buggen. :(
Den sitter lika högt på denna gamla bild, så hennes navel är nog inte flyttad... Vilket man inte kan göra vad jag vet heller?! Naveln sitter ju in i kroppen. När man gör lyft så lyfter man upp huden, syr fast allt och sedan gör hål i huden för naveln där den sitter på kroppen.. 700mb.ru/20/01/2006/ero/demi_moore.html
pickolina - Menar du första bilden? Jag tycker inte man ser så tydligt där, och den ser ut att sitta lite, lite längre ner. Fast jag är ingen expert på hennes kropp, jag vet bara att det gick runt en massa rykten om det efter den filmen. :)
Men man flyttar som sagt inte naveln när man gör dessa operationer så det var nog just bara rykten... Jag har sett den typen av operation många ggr på tv och sett hur de gör med naveln.
Om du har bra syn så ser man naveln även här, oxå en gammal bild! www.leninimports.com/demi_moore.html
Scrollar man längre ner på samma sida så ser man en bild där det ser mer "normalt" ut.
Här är en annan, lite "luddig" bild. news.softpedia.com/news/Demi-Moore-Sings-For-BOBBY-14693.shtml
www.esquire.com/img/cover/1993/1993_5.jpg
:D
Här finns flera st bilder. Där hon e blonderad + svartvit...
http://www.superstars4u.com/star/id=220/d=Demi_Moore_/#
Man får tänka på att det blir en liten luring på de nya bilderna eftersom hon är så vältränad så att midjan inte längre syns... Men man ser även på vissa gamla bilder att hennes navel sitter så högt upp.
Nu ska jag sluta tjata.. *hihi*
Sitter här och surfar runt bara, har inget annat för mig just nu... *s*
Jaha, då har man smakat alla mjölksoppor då... Choklad å minchoklad var de enda som gick hem för mig. Tyvärr, blir ju lite enformigt. Jag är dock suuuperglad ändå eftersom jag aldrig tidigare hittat någon smak/något märke som jag gillat.. Ska beställa mer i veckan....
SÅÅÅÅÅ GLAD, ville bara skriva det! *s*