• *Vårblomma*

Cambride forts... :-)

Hej tjejer!!

Nu fortsätter vi här...

Styrke-kram!!

• Svar på tråden Cambride forts... :-)
  • Änglahund

Ett litet tips kanske:
    Sist jag var hemma i april, så hittade jag på coop en plastshaker, som jag använder, den är döbra - det är som en vanlig bägare, med "pip" att hälla ur, men i bägaren så är där en extra mixerdel lixom, den är helt suverän, plus att man får ju pyttelite motion genom att stå där och skaka i fem minuter! :D

• Änglahund

jag glömde - den är genomskinlig plast och blå mixerdel, och tror den kostade runt en tia bara.

• Mastermind

Änglahund - Fick du inte med en mixer i startpaketet?

Och grattis till viktnedgången hittills, btw. :D

• Änglahund

Hej Mastermind!

Tack för peppningen! Jag har ju typ 25 kg till att gå ner, men det går framåt!

Och nej, jag fick ingen mixerstav? Fick mina lådor med påsar, och ett häfte om kuren?
    Dom gör det kanske annorlunda här (Irland)?
    Skumt.
    Nåja, min shaker funkar helt okej, ifallafall! :)

• Mastermind

Änglahund - Åh, jag menar shaker, inte mixer, förlåt.

På min står det Cambridgekuren, och sedan www.cambridge.se under (så det lär ju inte vara samma som på Irland, iaf ;)).

Men det varierar säkert mellan olika länder. Jag vet att det iaf har funnits nån sorts kolasmak på dryckerna (för det står med som alternativ på en lapp hos min konsulent, men smaken finns inte), så den kanske finns kvar i ett annat land. Men själva grundkonceptet är ju detsamma. :)

Jo, jag har också en massa kilon kvar. Men det känns lättare om man fokuserar på delmål och tänker på vad man gått ner, och inte vad man har kvar. :)

• pickolina

Jag fick inte heller ngn shaker med mitt prova-på-paket. Det kanske är olika beroende på vart man beställer ifrån?!

• Mastermind

Rättning; det står www.cambridgekuren.se under. :) Min text började gå bort innan, så jag skrapade bort allt, och minnet är visst inte så bra. ;)

• Änglahund

Hej igen!

Just nu försöker jag fokusera på det som försvinner istället för det som finns kvar :D Jag har bestämt mig att i år skall jag verkligen ta mig i kragen när det gäller min vikt! Det känns skönt att kunna komma hit och "prata" med andra i samma sits
    :)

• Änglahund

Nu har jag funderat lite till (jag har så ju så "mycket" att göra på jobb, så jag sitter här istället, mycket roligare!), och har bestämt mig att jag skall ta 5 kgs etapper som mål, så nu är jag ju 99, då är mitt nästa mål 95, sen 90, osv osv.

Jag har iallafall insett att jag äter när jag har tråkigt/inget att göra, och oftast ger in när jag "är sugen".
    Det har varit svårt att ställa om det till att istället bälga i sig ett glas vatten, men nu börjar jag vänja mig att dricka så mycket. :) Har snart druckit 1½ liter redan idag!

Stor kram till er allihop!

-Änglahund som har tråkigt på jobb-

• Änglahund

Sista från mig ett tag, jag lovar!

Men du, Mastermind, jag tror den smaken hette Gräddkola, och du skall vara glad om den inte finns längre, jag provade en sån från min syster, och jag klöktes nog i en halvtimme, den var helt vidrig!

Svar på tråden Cambride forts... :-)