• *Vårblomma*

Cambride forts... :-)

Hej tjejer!!

Nu fortsätter vi här...

Styrke-kram!!

• Svar på tråden Cambride forts... :-)
  • MimmiMus

Hehehe...

Slet mig nyss i håret när jag läste resultatet av mitt senaste inlägg!

Hurrni - kan vi inte alla se genom fingrarna med stavfelen som vi gör? För vi vet väl alla att det bara går lite snabbt ibland?

• Mi72

MimmiMus

Nä, du har inte trampat mig på tårna. Alla får ha sin åsikt.
    Lycka till!
    :)

• LuluLee

Hej tjejer!

Igår var jag svimfärdig, trots att jag hade fått i mig tillräckligt med vätska och alla 3 Ck-shakes. Ringde min konsulent för att höra vad hon hade att säga, och hon rådde mig att gå över till kombinerad kur, eftersom att man ska må bra under den tid man ska gå på ren kur.
    Uppenbarligen tyckte inte min kropp om det, känns tråkigt då jag verkligen ville få ett snabbt resultat.
    Det är iaf inte hela världen, skillnaden i medelvärdet är att man går ned 1kg mindre och inte lika fort. Jag tror att jag kommer gå ner mina 30kg en gång för alla denna gången.
    Ett litet tips att ladda ned från denna sida: www.formfixaren.com/
    It's for free :D

• Suss1

Försökte åter igen träna igår, men det fungerar inte. Känns trist för jag saknar tiden i skogen i löparspåret. Kanske att jag ska göra som du MimmiMus att ta en soppa bara strax innan träningen så får vi se om det hjälper. Får göra ett nytt försök ikväll.

Mastermind - var just inne på din sida och jag beundrar ditt mod. Med den insikt som du har kommer du att klara detta galant!

Suss

• pickolina

UH jag är så hungrig.... Måste fylla på med lite vatten tror jag. Börjar få huvudvärk. Men jag är positiv...måste vara positiv och tänka som MimmiMus skrev förut.. :D Det är min första dag idag... Ujujuj... *skratt*

• pickolina

Jag kunde inte låta bli att äta vanlig middag.. En mindre portion dock. Har precis tagit en huvudvärkstablett. Hoppas den hjälper...

HUR får ni er allt vatten???? Jag har kämpat hela dagen för att få i mig 1liter...

• bröllops häxan

pickolina : Jag fyller min sportflaska tre gånger(rymmer en liter) och har den alltid med mig. Och vipps. En flaska slinker ner lättare änn ca 9 glas :)

• Mastermind

Suss1 - Tack så mycket! :)

pickolina - Jag dricker bara Fun Light, slinker ner jättelätt. Sålänge man inte blir för sugen på något annat och bryter kuren (pga saften) så är saft som t.ex Fun Light (utan riktigt socker) inte alls farligt. :)

• pickolina

Mon-Chichi

Jag har oxå en flaska men jag tycker knappt jag gjort annat än att dricka vatten...

Jag dricker nästan ingenting i vanliga fall, förutom en massa te och när jag försöker dricka vatten så mår jag bara fysiskt dåligt.

Huah...

• Mastermind

pickolina - Då är det bara att dricka 3 liter thé om dan. :D

Svar på tråden Cambride forts... :-)