Cambride forts... :-)
Hej tjejer!!
Nu fortsätter vi här...
Styrke-kram!!
Hej tjejer!!
Nu fortsätter vi här...
Styrke-kram!!
aimable,
Tack tack, vi fixar det här!
MimmiMus, åh vad bra - jag blev lite skraj att det var nåt fel...men det känns faktiskt lite bättre redan idag, har lite huvudvärk bara så dricker massa vatten :)
Tänk vad bra att denna tråden finns, hade känts så mycket svårare och ensamt annars!
Hoppas det går bra för er andra också denna soliga dag.
Jag tänker och tänker - väger fakta fram och tillbaka.
Åhh ni måste ge mig er åsikt!
Nästa lördag den 13 maj fyller min bästa kompis år och vi är ett gäng på 15 pers som ska ut och käka och festa. Min vän bad mig att jag skulle komma och hon bad mig SPECIFIKT att äta.
Jag vill inte bryta min kur och har aldrig någonsinb tillåtit mig att bryta en kur tidigare så detta är en stor sak för mig att avgöra.
Jag vill ha lite fakta från er och jag behöver det snabbt eftersom jag är av den åsikten att man minst en vecka i förväg skall bestämma sig huruvida man ska eller inte ska äta vid en kommande tillställning.
Vad är era erfarenheter då ni för 1 kväll brutit er kur? Klarade ni att gå tillbaka till ren kur dagen efter? Hade ni ångest? Hur påverkades vikten?
Jag har ångest!
Ge mig era värdefulla råd och input gällande detta!
P&K
Hello girls!!
Syndat som bara h_lvetet...
Men i morgon sätter jag igång med renkur igen! Ser verkligen fram emot det, ska bli skönt att få känna den där lätta känslan i kroppen igen!!
Hör av mig med detaljer i möra...
Hej hopp!!
Nä - nu tänker jag sluta vela.
Tror att det gick lättare att fatta beslutet att efter att uag skrivit av mig.
Mitt beslut är att inte äta eller dricka nästa lördag. Maj månad blir på ren kur.
Jag skulle inte orka med mig själv annars!
Men samtidigt kan jag inte låta bli att känna att jag måste ta det lite försiktigt. Det är inte så bra att känna sådan här enorm ångest över mat.
Men nu har jag bestämt mig
Nu känns det såå bra igen!
Nu kör vi tjejer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kom igen vårblomma!
Det är ingen synd - och du kan ju detta utan och innan så det är bara att köra hårt igen!
Go girl!!!!
MimmiMus
Angående om du skall äta eller ej, vad bra att du bestämt dig! Och jag tror du tog det rätta beslutet eftersom jag själv efter 11 dagars ren kur åt en lunch sen var jag fast. Dagen efter lät det så här: bara idag sen börjar jag igen...osv
Nu har jag tänkt börja med ren kur imorgon igen och jag hoppas innerligt att jag skall klara det!
Jag måste bara!
Hur som helst, ni är alla skit duktiga och jätte kul är det att läsa alla era inlägg med både funderingar och vikt nedgångar!
Kämpa på alla!
Kramisar!
God morgon alla bönor!
För er nya kan jag snabbt säga att jag är "gamla" i Cambride världen. Startade för ca 2 ½ veckor sedan med ren kur. Första veckan bara flög i väg och jag var 5 kg lättare!!
Sedan tog mat-djävulen över och jag lyckades aldrig komma in på rätt spår igen...
Så i dag sätter jag i gång med ren kur och en massa extra kilon i vatten som jag dragit på mig...
Men målet är nu först att gå ned 10 kg, sedan 20 kg ytterligare - så totalt ska 30 kg bort!
Jag har redskapet för att lyckas; Cambridge, stöttande familj, bra möjligheter på min utbildning att hålla mig i från sötsaker, snygga vårkläder i alla butiker och uteserveringarna med snygga solbrända människor! Allt detta ska hjälpa mig när det är tufft!
För att gå på ren kur tycker jag är enklare än kombinerad. Nu är det allt eller inget - det tycker jag är bättre!
Så gott folk och underbara med-systrar i Cambridge-världen...
2006 är det år jag blir SMAL!!!!
Stor styrke-kram till er ALLA!! Ni gör ett fantastiskt jobb.
Vart köper man Cambridge i butik i göteborgsområdet ? har varit inne i flera butiker men aldrig nån som har.
emjo - Du köper produkterna hos din konsultent. Vanliga affärer får inte sälja Cambridgevaror.
Mimmimus
Tack för ditt svar :) Det var informativt, och jag tog dina tips. Har nu mätt mig själv, och för en tabell med mina mått.
Efter att ha väntat på mitt packet med Cambridge Kuren så har den äntligen kommit, och jag har börjat idag. Jag är peppad som tusan, och jag kan säga att mycket av detta forumet har stärkt mig psykiskt på så sätt att jag har viljan och jag ser mitt mål klarare än någonsin, tack vare er som kämpar på så otroligt bra!;)