• *Vårblomma*

Cambride forts... :-)

Hej tjejer!!

Nu fortsätter vi här...

Styrke-kram!!

• Svar på tråden Cambride forts... :-)
  • september bride

För mig går det bara bra..längtar oxå tills i morgon då det är vägnings dax...hoppas på att det gått bra ialla fall.....

Ska jobba vaken natt så måste sova lite nu,,,,
    Ha de bra alla!!!! Hörs i morgon då kommer den nya vikten.....

• MimmiMus

Heeej!

Ja, det var verkligen tomt här!

Jag har haft fullt upp hela helgen. Nästan enbart jobbat på lägenheten.

Men idag va jag ute och shoppade. Fan va kul det var för jag hittade ett par jeans i strl 29 (tum). Nui börjar det likna något. Men när jag kom hem kom jag på att det var helt idiotiskt att köpa ettpar jeans för 1200 sek när de om några veckor inte kommer sitta tight längre

Imorgon ska jag lämna tillbaka dem. Det är med blandade känslor för just nu befinner jag mig i ett dödläge. Min garberob i storlek 40 är alldeles för stor och den 36 ser lite för liten ut än.
    Men det är bara att kämpa på. Snart gåt jag in på dag 16 och det går fortfarande bra!

Ska gå och lägga mig i tid ikväll så detta för (för att vara mig) ett kort inlägg!

Kämpa på tjejer! Ni är så bra!!!!!!!

P&k

• Mastermind

Hej allihopa! Idag är det vägningsdags för en del av oss; hur har det gått, allihopa? :)

Själv har jag gått ner 2,2 kg denna veckan och totalt 13,1 kg. :) Lite mindre än förra veckan om man säger så, men sålänge jag går ner så är det nog ingen större fara. ;)

Hoppas ni är nöjda med era viktnedgångar! :)

• p-chan

Hej!
    Jag undrar hur går cambidge till? Jag vill gå ner i vikt och det rätt så snabbt.

• Mastermind

p-chan - Om du går på ren kur (som dom flesta av oss här gör) så dricker du tre "drinkar" om dagen, och du har 9 olika smaker att välja mellan, varav tre är soppor. Du måste dricka 3 liter vatten (kaffe och thé är också ok) varje dag, och inget annat är tillåtet, inte ens tuggummi.

Sen finns det givetvis kombinerad kur, vilket innebär att du bara byter ut en eller två av dina måltider mot Cambridge.

Om du vill veta mer så har Cambridgekuren en fantastisk hemsida: www.cambridgekuren.se/

:)

• p-chan

mastermind: tack så mycket för länken ska kolla in den nu. Hur tycker ni att kuren är? Svår?

• p-chan

En fråga till vad kostar det?

• Uller

Var på 50 års kalas i helgen och då lev det både rostbiff och potatisgratäng, och igår när vi komm hem så blev det att synda extra mycket åt en halv pizza. Så nu har jag gått upp ett helt kg.

Tänker verkligen försöka den här gången ingen mer mat på 6 veckor så får vi se var man hamnar

• Mastermind

p-chan - Jag tycker den är lätt som en plätt sen dag 1. :) Men vanligast är att man tycker det är jobbigt första veckan, speciellt dom första tre dagarna innan man kommit in i ketosen.

Pulver för en hel vecka kostar 450 kr. Första gången kostar den dock 500-nånting som startavgift (med då får du en massa infopapper och en shaker också).

• MimmiMus

Men jisses, Mastermind! Och du började väl den 18 april - dagen efter mig. Visst var det så? Heeeelt fantastiskt resultat! Du är så duktig!

Det går bra för mig med förrutom att jag inte har någon hunger alls. Jag får kämpa i mig drinkarna. Går därför på sparlåga så min förbränning har gått ner. Inte lika bra. Gudarna ska veta att man verkligen behöver alla 3 drinkarna. Men mjag ska gå och shaka en nu i alla fall. Till saken hör att jag har jätteont i halsen. Min m2b har smittat mig med något skit men jag har varken feber eller är särskilt förkyld.

Jag rapporterar vikten imorgon bitti!

P&K

Svar på tråden Cambride forts... :-)