• *Vårblomma*

Cambride forts... :-)

Hej tjejer!!

Nu fortsätter vi här...

Styrke-kram!!

• Svar på tråden Cambride forts... :-)
  • Suss1

Yezzi - 25 dagar på ren kur! Härligt! Hur mycket har du gått ner?

Mastermind - hon hade då gått ner 64 kg och finns på följande sida:
    www.cambridgekuren.se och sedan under kunder som lyckats.
    Mer vatten får det bli - glömmer det ibland....

MimmiMus - 12 dagar hur går det för dig? Såg i ett gammalt inlägg att du var lite ledsen.

Septemberride - 65 dagar. Helt otroligt!!!Ren kur eller har du ätit något? Hur många minus kilon har det blivit?

Jag tänkte gå på ren kur i 3 veckor till att börja med och sedan får jag se, men den 6 maj ska jag på bröllop. Vill inte gärna sitta med min soppa då. Hur skulle ni göra?

Ha en bra fredag!

• Mastermind

Suss1 - Tack! :) Dock så stod det inte hur lång tid det tagit, eller någon före- eller eftervikt. Lite synd, eftersom jag själv har en hel del att gå ner och gärna vill kunna kolla hur det gått för andra i liknande viktklass som jag. :)

• september bride

Suss1
    Jo jag har kört på ren kur hela tiden...inte fuskat en endaste gång...bara rent vatten och mina 3 pulver mål om dagen...men oj va jag har luktat på allt,,mitt luktsinne är på topp....

• Mastermind

Det går fortfarande jättebra för mig förresten, inget sug, bara pyttelite, lagom hunger. :) Jag har ställt undan vågen (eller ordnat så att sambon "gömt" den ;)), men smyger ändå iväg till måttbandet då och då. -4 cm i midjan har det iaf hunnit bli. :D

Även om jag bara är inne på min 11e dag nu så har jag länge velat ha en viktsida, för att sporra mig själv och inspirera andra. Men det har inte känns så lönt att lägga upp en när jag stått still eller gått upp i vikt. ;) Men nu har jag äntligen fixat en, som jag hoppas att jag vågar lägga ut här.. ;) Är _väldigt_ nervös, så om ni tycker att jag är groteskt och äckligt stor så får ni gärna hålla det för er själva. Tack.

Så, here it goes: medlem.spray.se/viktigt/ (ursäkta alla reklam)

• kareena

mastermind
    jag har varit inne i din hemsida och läst om dig, jag tyker att du är SUPERDUKTIG, fortsätta att kämpa du kommer att nå dina mål snabbare än du kan tänka dig.

MimmiMus
    jag tycker att roligt att läsa dina inlägg, eftersom du alltid har något intressant att säga.

Trevlig helg till er alla cambridge användare.

• LuluLee

Hey girls!
    Jag snubblade över detta forumet igår, och blev totalt facinerad vad Ni har uppnått för resultat =) Och måste även säga att Ni är otroligt duktiga.
    Som många av er har jag också prövat på allt möjligt för att kunna gå ned i vikt, då jag har ca 25 kg övervikt...men...det här verkar ju otroligt!
    Därför beslöt jag mig för att pröva på en två veckors ren kur och se vad det ger mig för resultat.
    Däremot undrar jag om jag kan träna så som jag gör nu, dvs 4 ggr i veckan? Eller skall jag minska på min träning? (tränar aerobics och styrka)
    För jag har läst att några av er har känt yrsel,matthet och lite liknande.
    Tacksam för svar! And keep up the good work! ;)
    /Lulu

• Stella Tuvstarr

Hej alla! Jag har följt tråden ett tag nu, men har inte riktigt vågat skriva något... När jag läser hur bra det går för er så känner jag att min motivation kommer tillbaka (har försökt mig på cambridge hur många ggr som helst nu men alltid lagt av de första dagarna).
    Problemet för mig är att jag mår så illa av att vara hungrig, och även om cambridge är i särklass godast av alla "dietdrycker" så blir man ju så trött på dem.

Nåja, efter att ha varit inne på Masterminds hemsida så har jag bestämt mig för att fixa det!
    Jag har ungefär 30 kilo att gå ner för att jag ska vara lycklig med min kropp - men varenda kilos nedgång kommer att bringa glädje.... är så trött på att bara kunna ha mysbyxor och pyjamas på mig (vägrar att köpa större storlek än 44 så får skylla mig själv lite antar jag för det)
    Så tack för all inspiration och motivation tjejer! Jag sätter igång så fort jag får tag i påsar :D

• Stella Tuvstarr

Förresten,
    Mastermind! Det var en jättefin sida och jag tycker du är så modig och stark som gjorde den :)
    Tänker följa din väg till 70 kg!

• Mastermind

kareena - Tack så jättemycket! :D

Stella Tuvstarr - Tack! Det värmer jättemycket att få höra uppmuntrande kommentarer. :) Samtidigt som jag skäms över min vikt och inte vill "outa" mig helt så vet jag att det finns andra i samma sits (oavsett om det är 15, 30 eller 90 kilo det handlar om) som kan känna igen sig med tiden och också bli peppade. :)

• ia´s

Mastermind...var i Skåne bor du??????

Svar på tråden Cambride forts... :-)