Cambride forts... :-)
Hej tjejer!!
Nu fortsätter vi här...
Styrke-kram!!
Hej tjejer!!
Nu fortsätter vi här...
Styrke-kram!!
Städa suger!!!!!
Kände mig så sugen på att träna lite i dag så jag for ner till träningskompaniet och körde step up i 60 min och sen höll jag på att dö....ska inte köra 60 min nästa gång kan jag ju säga...Max 30 min.... svartnade för ögonen och blev super svag i kroppen...Farligt farligt...
Men nu ska vi ner och bowla med några kompisar min m2b och jag....
Ha en trevlig lördags kväll.....
Jag är jätte ledsen...efter 11 dagars ren kur så var jag i stockholm under hela dagen och hade ingen möjlighet att mixa min shake...blev en pizza istället
Jaha...dagen efter så klarade jag inte av trycket...jag käkade denna dag med...dagen efter denna körde jag ren hela dagen och så nu idag...ren kur tills sista shaken då det blev mat...+ äppelpaj!
Varför!Varför! Jag har totalt gått ner 4 kg på 11 dagar och var super lycklig men så fort jag åt så sket sig allt...tråkigt.
Nu sitter jag här och är mätt på äppelpaj och tro mig det känns INTE BRA!
Hoppas på nya tag imorgon men jag har så dålig disciplin så inte sant.
Ville bara få ut mig allt detta då jag inte mår speciellt bra just nu.
Ha det bra och kämpa vidare alla CB:are!
Nanah......
Tänk INTE bakåt......tänk FRAMÅT!!!!
Gå inte å "gräma" dig över vad som hänt.....utan tänk istället vad DU KAN GÖRA from IDAG!!!!!
För att Du kan...de vet vi alla här.....
Go Girl!!!
Nu är det fråga dax igen.
Kan jag hälla i 1 kopp kaffe i en blandad drink CK när jag går på ren kur?
Jag trodde man fick dricka kaffe utan mjölk vid ren kur. Men i mitt papper här står det ngt helt annat...
Vet ni?
Tuss1 - Det är helt ok. :) Det står både på Cambridges huvudhemsida (kolla länken jag postade lite högre upp) och i papprena jag fick (där dom tipsar om att man kan byta ut vattnet till kaffe i chokladdrinken). :)
Sålänge det är utan mjölk och socker i kaffet, givetvis.
oki...
men jag vill hälla i kaffe i 2.5dl vatten och en påse CK.
På mitt papper behövs det en liten "tumme" bakom alt. för att det ska gälla REN kur CK.
Mocca choklad:
Byt ut allt eller delar av vattnet i CK mot kaffe.
Men det fattas ju en "tummme" bakom Står det fel på mitt papper då?
Men det kan väl inte spela ngn roll om jag dricker mitt kaffe i en blandad ck eller efteråt för sig??
Mitt problem är att jag inte kan dricka kaffe utan mjölk. Att hälla det i en CK är en bra lösning för mig. Livet blir så mycket lättare med kaffe i kroppen
På mitt papper måste det vara en stjärna framför, och det är en stjärna framför "Mocca-choklad".
Så det är nog ett feltryck i dina papper. :)
Har var det ovanligt tomt. Är alla helt utslagna efter valborg? ;)
Här går det iaf jättebra med kuren och imorgon bitti är det dags för nästa vägning. Ser fram emot det!! :D
Hur går det för er? :)