• *Vårblomma*

Cambride forts... :-)

Hej tjejer!!

Nu fortsätter vi här...

Styrke-kram!!

• Svar på tråden Cambride forts... :-)
  • MimmiMus

p-chan

Välkommen!

Jag tycker att den första veckan, eller i alla fall de första 4 dagarna är fördj-liga! Men det är bara att kämpa sig igenom frusenhet, yrsel och allt annat som gör sig påmint!

Mastermind är ett strålande exempel på hur man önskade att det skulle vara för alla männikor som båbörjar en Cambridgekur. För de flesta är det jobbigt men en sak gemensamt för oss alla är att man efter 1 vecka mår som en gud. Man tror väl kanppast att man har massor av energi osv men det får man verkligen. Sen är det hur enkelt som helt.

Tilläggas bör att Mastermind antagligen gled igenom sin första vecka med lätthet för att hon hade och har en helt suverän inställning. Jag kan aldrig nog påpeka att övervikt och "ren-kur" sitter i huvudet!!!

Lycka till! Vi ska stötta dig massor!

Uller - nya tag! Kom igen! Mitten av juni är du klar!

• Mastermind

MimmiMus - Åh, så man går på sparlåga ifall man inte känner hunger? Det kan ju vara anledningen till varför jag inte gick ner så mycket då (vi får ju trots allt räkna med min vikt och att 400-nånting kcal om dagen borde ge ett ordentligt ras ;)). Jag testade stickorna häromdan igen och fick då bara ett plus. :( Nåt tips på hur man får upp förbränningen igen?

Och gud vad du smickarar, jag blir helt blyg.

Jag tycker du är jätteduktig också! :) Jag hoppas du gått ner mer denna veckan, det förtjänar du. :)

• p-chan

mimmimus:Tack så mycket! jag ska nog börja på kuren =)Får kämpa

• september bride

Halloj I stugan....

Här kommer jag med min vikt nedgång då det är ju TISDAG.........

-2,3kg jippi nu har jag gått ner 25,3kg och jag är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GLAD...

Jag blev så otroligt glad när jag såg att det var under 90 --- nu ska jag aldrig mer väga något på nittio igen.
    Nu har jag 10,7kg kvar..Hoppas på att klara kanske 3kg till tills jag åker till grekland den 8/6.........

Kämpa på.....Ni är så otroligt duktiga alla tänk positiva tankar.......

• p-chan

September bride:
    Grattis vad roligt! Håller tummarna för dig. Jag kommer snart att bli en nybörjare med detta. Vill gå ner 20kg.

• yezzii

hej på er!!

vad kul att det går så bra för er alla =) det gör det för mig med.. 4 veckor och 1 dag idag =)det rullar på och kilona försvinner mer och mer =)

• MimmiMus

Hej, hej!

Mastermind - Jag hade också ett + i lördag men igår var det igång igen.

Dessvärre har jag inget bra tips för hur man får igång. Promenader funker juh alltid. Sätt på dig ett par högklackade så behöver du inte gå så långt

Det är från dag till dag men fokusera inte allt för mycket på stickorna. Det tar - det lovar jag! Har aldrig använt stickor under tidigare kurer och det gick precis lika bra då!

JA - just tusan - det e juh tisdag. Men då ska juh jag väga mig. TRODDE DET VAR MÅNDAG

Men då avlägger jag rapport ikväll!

September Bride! STORT GRATTIS! Aldrig mer över 90! Bra det! Du är ett stort föredömme.

yezzii - Fantastiskt duktigt! Men du - du håller inte bara dig själv på halster du håller oss också! Vi är sååååå nyfikna på hur mycket du har tappat!

P&K

Fy fan va vi e bra!!!!!

• yezzii

hehe ja.. jag vet inte själv ens min mamma gissade på 10-15 kg och det kan nog stämma =) mitt mål e 65 iaf..

• Mastermind

MimmiMus - Jag pratade med min syster om det där med stickorna och ketoner och så (hon är läkare) och hon sa att helst ska man ju ligga på negativt. Ju fler plus, desto mer tyder det på svält. Och som bekant så tar ju kroppen av musklerna och bevarar fettet när man svälter sig, så just nu är jag bara glad att jag ligger på ett plus. ;)

Ser fram emot din rapport! :)

september bride - Grattis!! Jag minns själv hur otroligt lycklig jag var när jag kom under 90 kg. :D Då börjar man se ut som en människa igen. ;) Jag hoppas allting kommer fortsätta gå bra för dig!

• MimmiMus

Woohooo... Här kommer veckans resultat:

2,4 kg! Nu väger jag 63.9 och har ett bmi på 23,5!!!!

Yes - det här går bra!

P&K

Svar på tråden Cambride forts... :-)