• *Vårblomma*

Cambride forts... :-)

Hej tjejer!!

Nu fortsätter vi här...

Styrke-kram!!

• Svar på tråden Cambride forts... :-)
  • Suss1

Hej alla kämpar!

Jag är ny på denna tråd, men har läst många av er inlägg.
    Min sambo kom hem förra veckan och berättade att hans kollegas fru har gått ner 75 kg med Cambridge!!! Hon fanns med på en av hemsidorna så jag var bara tvungen att gå in och titta - vilken skillnad! Då tänkte jag "Kan hon + alla ni så borde väl även jag kunna" Sagt och gjort. Jag är inne på dag 3 idag och har lite ont i huvudet, men mår annars bra!

"Vårblomma" Jag förstår ditt problem på arbetet. Även jag jobbar på hotell med konferenser och det blir alltid lite bullar, godis, mackor etc kvar från konferenserna som man nu bara får se men inte röra.

Ha det så gott i vårsolen!

• yezzii

vad avundsjuk jag blir på er som har ett hotell jobb... avslutar en tvåårig turismutbildning nu imaj och det e helt hopplöst att få jobb.. :( 75 kg.. det va starkt gjort.. hur lång tid tog det för henne?

• Suss1

yezzi - vad för slags jobb är du ute efter inom hotellbranchen?
    Jag vet tyvärr inte hur lång tid det tog för henne, men det tar nog ett tag när det är så mycket som ska bort.
    Hur länge har du hållit på? Går det bra? Är det ren kur som gäller för dig?

• yezzii

jag e väl mest intresserad av receptionsarbete och resesäljare.. jag e inne på dag 25 idag =) kör ren kur och det funkar jättebra =) hur går det för dej? kram!

• Mastermind

Suss1 - Vad kul för henne! :) Men jag hittar ingen som gått ner 75 kg på Cambridges huvudsida, du skulle inte vilja länka till rätt sida?

Sen kan jag tipsa om att dricka mer vatten när du har ont i huvudet. :) Lycka till!

• september bride

Då var denna dag slut snart då... dag 65 med Cambridge... ska börja äta om 35 dagar för en vecka efter det så ska jag till kos (grekland) i 2 veckor.....i min nya bikini...ler....

• Uller

Kom inte igång med Cambridege förrens i Tisdags.
    Har gått ner ett kg redan trots att jag fått mensen. Igår syndade jag kände mig så fruktansvärt sugen på choklad så trots att huvudet sa nej så sa kroppen jo. Idag är det alltså nya försök

• Uller

Ska tillägga att jag har övergått från naturdiet till Cambridege. Har ätit naturdiet sedan februari men ej ren kur. går nu över till Cambridge ren cur då den fungerat för mig en gång tidigare då jag gick ner 17 kg. Smakar godare dessutom

• MimmiMus

Heeeej!

Idag är jag glad och pigg igen!

Sååå skönt! Jag har varit så nere några dagar!

Men jag har inte tid att skriva så mycket just nu.

Ville egentligen bara säga till Uller att nu är det nya tag! Kom igen!

September bride - du är helt fantastisk! Ala vi beundrar dig!

Själv går jag in på min 12:e dag!

P&K

Svar på tråden Cambride forts... :-)