• *Vårblomma*

Cambride forts... :-)

Hej tjejer!!

Nu fortsätter vi här...

Styrke-kram!!

• Svar på tråden Cambride forts... :-)
  • Aimable

Hej igen!

tack SÅ hemskt mycket för erat stöd, blev så glad när jag läste det nu, men däremot skäms jag destu mer, lagade vanlig middag idag. gud vad jag skäms, bara av att skriva det här.

men då är det nya tag som gäller imorgon, utan tvekan, jag blir ju alltid så peppad när jag läser era inlägg, detta ska jag ju egentligen klara. puh, ni får stå ut med mej.

mimmimus: 6 VECKOR? är det sant, ibland tycker jag det låter för bra för att vara sant, jag kan inte tro att det ska gå så snabbt..
    är iaf glad att jag kan bli peppad av era inlägg, ni ska bara veta hur inspirerande ni är!

stor kram.. (imorgon SKA det vara min nya start!)

• september bride

halloj alla cb:are..

Har varit hurtig och gått vår ruset i jönköping nu ca 5 km..jag tror vi var ca10.000 tjejer som gick det är jätte kul... Men oj så trött jag är nu,skriver i morgon...ha det bäst nu tjejer....god natt...

• MimmiMus

Aimable

Stämmer - 6 veckor!

Mastermind kan intyga att det är möjligt för hon har tappat 10,5 kg på mindre än 3 veckor - visst var det så Mastermind?

• Stella Tuvstarr

Hejhej!
    Nu har jag satt igång, och första dagen snart avklarad. Känner mig så matt och svimfärdig ibland....går det över efter de första dagarna? Orkar nästan ingenting, men har ju hört att det vänder sedan *hoppas*

• Aimable

haha gud förlåt att jag låter så skeptiskt, jag tycker bara NI är så duktiga!

jag tror nog bara inte att jag själv ska kunna klara sådana fina resultat.

STORT grattis till september bride, gud vilken duktig kvinna du är! grattis igen =)

tack så mycket mimmimus.
    mastermind:grattis!
    Stella Tuvstarr: jag kommer börja imorgon =) önskar dej fortsatt lycka!

nu måste jag sova.. =)

• MimmiMus

Aimable

Nej, nej, nej - jag vet att du inte var skeptisk utan att du var imponerad!

Jag ville bara att Mastermind också skulle berätta att hon också gjort det för att få dig ännu mer peppad!

Alla klarar att uppnå dessa resultat! Jag lovar. Jag, Mastermind, September Bride, Ia´s, säkerligen Yezzii (fast hon inte har vägt sig ännu ) och många många fler.

Nu kör vi tjejen!!!!!!

Stella Tuvstarr

Jag LOVAR att du om några dagar kommer må mycket bättre! Kämpa nu! Andra och tredje dagen är oftast värst så det är nu du ska utnyttja din BT-kompisar till max när suget och "ge-uppkänslan" sätter in. Vi finns här för dig!

P&K ALLA SUPERDUKTIGA TJEJER!

• MimmiMus

september bride

Kan tänka mig att det var jätteroligt med vårruset. Det har ngt liknande i Växjö. Min kompis pluggade där för flera år sedan och jag var och hälsade på henne i början av maj och då var det massor av kvinnor som gick runt sjön på en torsdagkväll.

• Mastermind

MimmiMus - 13,1 kg på två veckor är det. ;) Fast då ska du veta, Aimable, att jag vägde mycket från början (och fortfarande gör), så det beror nog mycket på hur stor övervikt du har också. :)

• Mastermind

Jag sitter förresten här med min frukost; jordgubb med 1,5 dl vatten och 1,5 dl Fanta Light Red Berries. Det känns lite skumt att blanda med läsk (det var rekommenderat i mina papper, för variation), men samtidigt så är det ändå goda än ren jordgubb. Men jag måste säga att det känns ovant med kolsyra. :)

Har ni blandat era "mjölk"drinkar eller soppor på något sätt? Tänkte att vi kunde ge varann lite tips. :) Jag kryddar alla mina soppar; kyckling med curry, svamp med pepparmix och grönsak med grillkrydda och garam masala. Innan blandade jag jordgubb och banan 50/50, men jag är så trött på dom smakerna nu, så det var därför jag köpte hem lite lightläsk som jag tänkte blanda dom med framöver. :)

• yezzii

mimmimus.. hihi du har rätt =) jag har inte vägt mig än.. men jag känner att det snart är tid för det =) ska till ullared nästa helg och handla lite.. alla byxor är nästan för stora nu... men det känns bara kul =) på måndag är det 5 veckor =) whoohoo!!

Svar på tråden Cambride forts... :-)