Cambride forts... :-)
Hej tjejer!!
Nu fortsätter vi här...
Styrke-kram!!
Hej tjejer!!
Nu fortsätter vi här...
Styrke-kram!!
MimmiMus - Tycker du gör helt rätt. Man måste lyssna på sin kropp. Jag har bara kört ren kur nu i snart 2 veckor, men jag saknar min träning vilken jag inte orkar med under den rena kuren. Har gjort 2 försök och tänkte ge mig på det 3:e i kväll, men om det inte går så tänker även jag gå över till kombinerad kur.
Nu har ju jag ca 15 kg att gå ner innan BMI 25 så jag har ju att ta av, men det känns så himla jobbigt att inte orka träna.
September Bride - 100 dagar. Helt otroligt! Hur har du gjort vid fester etc? Jag ska nu på en tjejträff på lördag och vill inte sitta med min soppa samtidigt som jag inte vill "förstöra" den rena kuren. Hm...får fundera under veckan.
LuluLee - Grattis till dina 2.5 Visst är det vätska, men samtidigt känns det mycket lättare att orka fortsätta när vikten minskar så snabbt.
Ha det så bra i vårsolen!
Susan
Stor kram till er alla!
Det är helt fantastisk att ha allt ert stöd i ryggen.
Hehehe... Nu har jag ätit. Kyckling utan skinn med stor grönsallad och tomatconcassé. Det kändes skumt. Man tror väl inte att det ska kännas så konstigt efter bara 3 veckor men är man så psykiskt inställd på att faktiskt inte äta så känns det konstigt i alla fall.
Jag har lite ångest men ser fram emot gymmet ikväll.
Har redan planerat kvällens måltid.
Nu i eftermiddag blir det en CK och ikväll blir det tomatersallad med tonfisk i vatten och en tunn skiva "surdegsbröd" (tror jag det heter) . Då har jag fått i mig mycket protein, lite fett och alldeles lagom med kolhydrater.
Jag bli piggare av det!
Imorgon bitti bli det träning och sen en ck till frukost.
Jag ska bli världsmästare i kombi-kur har jag bestämt. Det är lika mycket en konst som att gå på ren kur, tror jag faktiskt. Jag är jätterädd för hur jag kommer reagera när vattnet börjar binda sig i kroppen igen men jag tar det om några dagar när det märker sig.
Kombi-kur är inte lätt - nästan svårare stundtals. Nu är målet att hitta en bra balansgång.
Jag lämnar inte den här tråden.
Ni är bäst tjejer och GRATTIS till era strålande resultat!
Jag är er största beundrare!
P&K
/Mimmi
Hej tjejer!!
idag har jag kört ren kur i 5 veckor =) på fredag ska jag börja äta.. tar examen nästa fredag så då vill jag gärna va med och festa därför kör jag kombi kur i 1 veckan för att sedan börja med med ren kur igen.. jag undrar en grillad kyckling utan skinn och ben såklart =), hur mycket kyckling får jag äta om jag ska äta 100g ?
Hej!
yezzii hur mycket har du tappat på 5 veckor?
själv är jag inne på min 8:e dag på ren kur och det går bra.
Har gått ner 2,6 kg på en vecka, trodde att jag skulle gå ner mer eftersom jag har ca 25 kg att gå ner.
MimmiMus: vill bara skicka ett "hejaheja" till dig, jag tror absolut du kan bli världsmästare i kombikur!
Johanna
Jag vet inte hur mycket jag har tappat för jag har inte vägt mig :/ men det e ganska mycket endå tror ja =) känns det bra för dej då?
Då var det vägningsdags för en del av oss! :) Själv har jag gått ner 2,4 kg denna veckan och 15,5 kg totalt. :D Hur har det gått för er andra?
Mastermind-
nice girl! inte dåligt alls :)
då har jag nog haft den värsta dagen av dem alla hoppas jag, och det var den 3:e dagen igår. Vet inte om det var något psykiskt eftersom att alla sagt att det brukar vara som jobbigast då.hehe. men jag blev så hungrig på allt min sambo hade lagat till sig, och han är verkligen en mästare i köket! För att inte ge efter gick jag till ett annat rum, drack min shake och målade. Jag har blivit otroligt kreativ dem senaste dagarna, vilket är kul. Hoppas nu att det fortsätter så, för det går ju på rätt spår.
Jag säger än en gång tack till er, ni är verkligen ett bra stöd och jag hoppas att jag kan vara det för er också!
kram ^___^
Ja då var det ju vägnings dax igen... denna vecka var det lite segt -0,7kg och nu har jag gått ner 26kg....Men jag är lycklig för det lilla.....
Ska ut och sola i det vackra vädret nu igen....ha en underbar dag i hettan.....
september bride: om du ser till det samlade resultatet så är det verkligen inte "det lilla"!!