• *Vårblomma*

Cambride forts... :-)

Hej tjejer!!

Nu fortsätter vi här...

Styrke-kram!!

• Svar på tråden Cambride forts... :-)
  • bröllops häxan

pickolina: Men får du inte int i huvudet då? En kropp behöver ju ca 1,5-2liter omdagen för tt må bra. Sen så är ju vatten renande. För man fråga utan att vara oförskämd, hur din hy ser ut *L* Vatten gör ju också susen för hyn. Eller?
    håller mad att din kropp är lite skum! :D

Mineralvatten då? Som det är lite salt i. (farsinerande :D tycker du är ett intressant exempel på att allt man tror är hällsosammast inte stämmer på alla *L*)

• pickolina

Mon-Chichi

Nope, ingen huvudvärk. Däremot så får jag huvudvärk när jag dricker för mycket vatten... Å med för mycket så pratar vi inga stora mängder alls. *s*

Mineralvatten och sådant tycker jag smakar apa! Riktigt vidrigt!

Min hy, tja..jag har jätte fin hy.... *s* Har lite svårt att hitta rätt produkter till min blandhy men inga finnar eller orenheter eller andra problem. Jag brukar få kommentarer av hudterapeuter för att jag har så fin hy, speciellt med tanke på att jag bränt sönder mig så många ggr, vilket min hy inte visar några tecken på alls... :D

Jag har dock torra ögon, slemhinnor och i princip ingen saliv alls... Men detta är inget jag lider av alls. Å det påverkas inte när/om jag dricker mycket vatten heller så. Huden på kroppen är torr men inte värre än för en vanlig "torris"...

Enligt en sådan där våg som mäter fett och -vattenmängd så har jag 50-51% vatten i kroppen så det verkar inte gå någon nöd på kroppen på något sätt alls.... Konstigt nog!

Tycker dock att det är trist för jag tror att det skulle vara bra att "rensa" ut liksom men jag mår ju inge bra av vatten så jag har gett upp det.... *s*

• bröllops häxan

pickolina: åhh fasen!!!

Coolt

Skulle kunna fråga dig hur många frågor som hällst. Riktigt farsinerad nu. *L*

• bröllops häxan

ja just ja. Ville bara säga det att du behöver vätskan när du går på denna kur. Bara så du tar hand om dig :) och tar det lungt.

• pickolina

Mon-Chichi

Ja det är lite coolt faktiskt.. Lite tvärtemot liksom... :D Jag gick på min första ansiktsbehandling förra sommaren. Hon sa att jag absolut inte behöver springa på en massa behandlingar, det räckte att jag fortsatte ta hand om hyn med bra produkter hemma... :) *s* Så det stämde ju med de kommentarer jag fått tidigare av de hudterapeuter jag gjort andra behandlingar hos... Kul! :D Blev jätte glad...

Ja det där med att man behöver mkt vatten när man går på kur samtidigt som jag har svårt att få i mig vatten och mår dåligt av mycket vatten kommer bli ett dilemma... Ska försöka öka mitt vattenintag så gott jag klarar i alla fall så får man se hur det känns. Just nu lutar det nog mot att jag kommer köra kombinerad kur... Får se...

• Änglahund

Hej tjejer,

Hoppas jag kan smyga med här? Jag tycker ni är skitbra allihop som klarar av det här!
    Jag började med CK i måndags, och det har gått okej än så länge, igår var det svårt som attan, jag var riktigt hungrig, men annars har det varit helt okej :)

Just nu väger jag ca 103kg, och mitt mål är 75-80 till slut!

Jag har gått upp ca 35 kg sedan jag träffade min blivande för 5½ år sen, och nu har jag bestämt mig att det får va nog!
    Jag har provat VV innan, men det är ju så satans dyrt (det är ju CK med iofs, men..) och det här med att gå på möten är inget för mig tror jag..

Jag skall träffa min konsulent idag och köpa för 2 veckor till, så nu skall jag köra järnet tills "Dagen D" den 24 Juni.

Stor styrkekram till er allihop!

• september bride

Halloj!!!!

Skulle behöva massor med råd,tips och ideer om hur jag ska göra med min upptrappning... ska ju sluta med ren kur om ca 3 veckor...Hur gör jag,vad ska jag börja med att äta,hur mycket och hur ofta????....Någon som vet??

HJÄLP!!!!!!

• pickolina

Jag fick ett 10 veckors program för upptrappning när jag köpte mina påsar... Har du inte fått det???

• pickolina

För övrigt så provade jag att värma min chokladshake till frukosten. Mmm, ganska så smarrigt... Tack för tipset!

• Grönöga

Hej hej!
    Förstår inte vad jag gör för fel! Hade tillochmed gått upp sen igår! Bara ett hekto men endå! Har 2 kilo kvar till min målvikt e de de som gör att de går så långsamt?
    Har haft ett låååångt uppehåll där min vikt stabiliserat sig på ca 60 kilo men nu när jag börjat igen vill kroppen inte släppa från sig de sista kilona. Har idag kört ren kur i 2 veckor och sammanlagt gått ner typ 1 kilo. Igår hade jag promenad på 2 timmar o trots det går jag upp! E inte de konstigt. Visst ibland dricker ja lightdrycker o tar nåt tuggummi men de e sällan.

Kan de ha att göra me att jag varit tvungen att äta starka värktabletter dygnet runt de senaste veckorna? För de här med light produkter använde jag även sist och gick ändå ner 30 kilo så ja tror inte de kan bero på de. Eller?

Hjälp mig jag ger snart upp och tänker att jag inte behöver gå ner de sista då 2 kilo kanke inte spelar så stor roll.
    Men har gett mig denn på att jag ska!

Kanske min kropp trivs på 60 o inte 58?!

Vad tycker ni jag ska göra?

Svar på tråden Cambride forts... :-)