• msbine

Maj 2006 tråd fem!!!!

Hej flickor! Startar här en ny tråd för oss maj- flickor, hoppas att alla hittar hit!!!!!!!!

• Svar på tråden Maj 2006 tråd fem!!!!
  • mia_maj2006

Telan: Skönt att kunna pusta ut...

jag gjorde det förra helgen när vår vigselförrättare svarade på inbjudan.

• Lapinette

Och här har vi en blivande man som är orolig. Hans ena kompis ringde och frågade om han skulle åka till Sthlm i helgen...och självfallet började min blivande fundera på om de tänker ta honom för svensexa. Något han hade hoppats på att få slippa...då de flesta gäster är spridda över hela Frankrike. Hmmm... vi får se!

• Mopedvin

Ja själv sitter man här hemma ensam med att glas rödvin och BT. Patetiskt men sant. Skulle kunna skoja till det lite genom att diska också

• Chessie

Appropå kantor: vår solist bad att få provsjunga i kyrka, då hon aldrig sjungit i en kyrka och det är ju en annorlunda atmosfär. Kantorn hade redan innan sagt att det inte var några problem med solosångerna om hon har med sig noter.

Som sagt, solisten åker till kyrkan för att testa att sjunga och det visar sig att kantorn: a) Inte kan läsa på noter utan spelar på känn, vilket inte hade varit så hemskt om inte b) aldrig hade hört talas om våra låtar.

Så det hela slutar med att antingen får solisten försöka övertala sin kompis att spela i kyrkan eller så får hon sjunga utan musik. A capella. 1 vecka kvar!

• Chessie

hmmm...kattkatt - bra idé. (Inte om disken, den får stå), men vitt vin. Mums.

• Chessie

Ohhh...lyckos er som får gifta er i morgon. Det har jag tänkt på hela dagen... det ska ju bli så underbart väder. Vem vet om det håller i sig en hel vecka!!!???

• Mopedvin

Åkej, nu har jag diskat.. och hunnit handla lite godsaker: prosciutto, ruccola, mozarella, parmesan, bröd, olivolja, oliver..mums

• karres 76

Kattkatt
    Har du en liten mys afton i din ensamhet? Det låter trevligt. Själv sitter jag och myser för mig själv framför datorn. Sonen är hos mina föräldrar, våra 3döttrar sover och min blivande jobbar tills kl 13 på måndag.

• Mopedvin

Karres76 - ja, m2b är hos en arbetskompis med tre andra arbetskompisar och har trevligt. Jag har en mage stor som en ballong och sitter här och surfar

• cajsan

Telan: vet inte heller när/om jag blir hippad! M2B är iväg i kväll! Och jag blir faktiskt lite avundsjuk! Hoppas att jag oxå får något! Men gifter oss ju redan 20 maj, så det är bara den här och möjligen nästa helg som är möjligt! Hoppas på morgondagen, för helgen innan känns lite nära inpå! Fast tänkt om det inte blir något..... skulle nog bli lite besviken faktiskt!

Svar på tråden Maj 2006 tråd fem!!!!