• msbine

Maj 2006 tråd fem!!!!

Hej flickor! Startar här en ny tråd för oss maj- flickor, hoppas att alla hittar hit!!!!!!!!

• Svar på tråden Maj 2006 tråd fem!!!!
  • FiaMia

kattkatt: Jag hade heller aldrig varit på sexparty innan... men det var riktigt kul! Hon hade allt mellan himmel & jord. Allt från massageolja och chokladsås till lite mer avancerade saker... *fniss*

Tvålarna blev riktigt bra!! Tyckte det var lite svårt att smälta tvålmassan... blev en hinna på hela tiden, men annars gick det bra! Har tagit lite bilder, men inte fått ut dom på nätet än...
    Är du klar med dina?

• mia_maj2006

Igår köpte jag en jättefin klänning som jag ska ha på min fest på torsdagen och även på presentöppningen ( om jag inte spillt för mycket champagne på den ). Den är i rosa siden och lite 50-talsstuk med knälång utställd tjol och tyll under.

Sedan köpte jag det sista till toalettkorgen: strumpbyxor, Ipren, novalucol.

Idag ska jag försöka komma iväg till floristen igen och beställa blommorna till tårtan och till mina blomsterdekorationer.

Hur känns det för er som gifter er på lördag? Inte många dagar kvar nu!

• Ocikatten

Jag gifter mig på lördag och just nu är jag väldigt lugn. Funderar lite på schemat inför lördagen och fixar med de sista detaljerna. Kommer väl snart på nåt jag glömt och får panik....

• Therese33

Jag har inte blivit hippad än och skall gifta mig den 27:e... börjar fundera på om det blir någon hippa eller inte..
    Ocikatten: lycka till på lördag! Fattar inte att du kan vara lugn, jag börjar redan bli nervös

• Lapinette

Ja för somliga av er är det väldigt nära...! Hur är vädret? Hoppas ni får sol till helgen.

mia_maj2006 - så fin du kommer att bli! Jag har inte köpt något nytt för de övriga dagarna utan ska nog vara mer "normalt" klädd men å andra sidan har jag ett antal klänningar i garderoben (älskar klänningar så jag har köpt typ 4 det sen i somras).

Det blir middag ute med vänner på torsdagen. Gå någonstans i Stockholm och äta typiskt svenskt. På fredag eftermiddag tårta (jag fyller år) med franska familjen och en del av min ute i Mariefred och sen på söndagen lunch med hela släkten på mammas landställe utanför Mariefred. Sen blir det nog skönt att åka iväg på bröllopsresa och få vara själva!

• mia_maj2006

Lapinette: Jag blev så glad när jag hittade den klänningen efter att ha varit jättearg på Debenhams. De har en jättefin klänning på sin vårreklam som de har i tunnelbanan och på andra ställen.
    När jag frågar efter klänningen på varuhuset så har de den inte. Vad är det för stil Åka till London för att köpa den var inte riktigt ett alternativ så jag blev så glad när jag hittade den perfekta klänningen på Åhlens.

• Cattis28

Therese33: Samma datum som vi då...27 Maj. Nära nu. Igår fick jag värsta brainstormningen när jag gått o lagt mig. Kom på en massa saker jag inte tänkt på innan som måste kollas och fixas. Så nu ska jag ta en kaffe och ringa min toastmadamm.

• Lapinette

Ja visst ligger tankaran och maler när man ska sova.

Jag blev precis uppringd av vår restaurang som visst har någon slags bröllopstävling. Alla som bokat bröllop där innan 30 april för fler än 40 personer ska svara på lite frågor och har sen chans att vinna priser. Måste in och checka för svaren skulle egentligen vara inne innan 30 april men de var gulliga och ringde upp mig och påpekade detta.

• msbine

Lapinette: Håller tummarna i tävlingen :)

Cattis28: Har börjat lägga ett block och en penna vid sängbordet för att kunna skriva upp allt som man kommer att tänka på när man ska sova. Kan inte somna om om jag inte skriver upp det, för tänk om jag glömmer bort det medan jag sover

• Cattis28

Precis så är det. Tänkte gå upp igår och skriva ner vad jag tänkte på. Men var för lat. Räknade antal grejer som jag kom på och då var det 6 st. Sen var det bara att försöka komma på alla 6 idag.

Svar på tråden Maj 2006 tråd fem!!!!