Maj 2006 tråd fem!!!!
Hej flickor! Startar här en ny tråd för oss maj- flickor, hoppas att alla hittar hit!!!!!!!!
Hej flickor! Startar här en ny tråd för oss maj- flickor, hoppas att alla hittar hit!!!!!!!!
Vi kommer nog inte ägna oss åt så mycket bröllopsbestyr heller, det mesta är ju klart, lite smågrejer bara men vi kommer nog att skjuta upp allt till sista veckan som vanligt...
jag ska försöka få så mycket som möjligt klart denna helg. M2b är på svensexa på Finlandsfärja och kommer inte hem föränn i morgon. I dag ska jag prova klänningen för sista gången, och bestämma vilka underkläder och om underkjol eller inte. Sen tänkte jag passa på att gå till apoteket och färdigställa toalettkorgen. I matvaruaffären ska jag handla tranbärsjuice. (Då är det bara chips och annat tilltugg som saknas, men det är m2b bättre på.
Sen tänkte jag svänga förbi systemet, och köpa skumpan. Floristen står även den på listan, det beror på om jag hinner. Ikväll ska jag försöka ringa våra servitriser med ett klart upplägg (vilket betyder att upplägget måste bli klart först också.
Ringarna skall in för putsning när m2b kommer tillbaka. Tyckte han skulle ha förlovningsringen på svensexan.
Jag är jättebra på att skjuta upp allt, därför är mitt mål att inte ha något att göra sista veckan. Då kommer jag ha allt det att göra som jag har skjutit upp.
Chessie - toalettkorgen?
En korg på toaletten med det nödvädigaste så att ingens fest blir förstörd för småsaker - huvudvärkstabletter, tandpetare, magmedicin typ Novalucol, tandtråd, sysaker, plåster, skavsårsplåster, halstabletter, hårspray, tamponger, bindor, pincett, Q-tips, nagelfil, nagelklippare, säkerhetsnålar. Det mesta har jag ju hemma, men inte novalucolen.
Vad fiffigt
Chessie: Vi kommer också att ställa in en korg på toaletterna. Fick tipset av en kompis vars kväll blev räddad av just en sån "akut-korg".
Jag vill också försöka att ha det mesta klart innan sista veckan, så att man har lite marginaler och inte behöver stressa sig sönder och samman då. Det kommer säkert att dyka upp saker som måste fixas ändå i sista stund.
Igår var det dax för möhippa det var supertrevligt jag blev riktigt förvånad när mina vänner dök upp i hallen med en massa god frukost och "fina" kläder;) såååå underbart en riktig toppen dag!!!
Hej! ´Hoppar oxå in här...
Ja, möhippan borde vara i antågande snart. Lite nervös för den!!! Men jag tror att jag kommer få jättekul. Det som oroar mig mest är om det löser sig med våra barn ifall det blir över natten som vi fått vissa vibbar om.
Var på ÖB och köpt massor av marschaller, plastglas och lite Nalle Puh dukningsgrejor till barnen idag.
Oh, kan inte fatta att det är mindre än en månad kvar nu... Ber till högre makter om bättre väder så att grönskan träder i kraft.
27 Maj är det dags för oss!!!!
Hej alla nya!
Nu är vi vääääldigt nära maj-månad (mindre än 2 timmar kvar). Tänk vad tiden går fort!
Jag har varit ganska duktig i helgen. Köpt en massa saker till toalettkorgen, hastigt och lustigt fått en solist till vigseln (min bror som ska sjunga en Greenday låt som m2b valt), gått igenom vigseln med m2b och pratat igenom en massa saker med m2b.
Nu är det maj!!!