Maj 2006 tråd fem!!!!
Hej flickor! Startar här en ny tråd för oss maj- flickor, hoppas att alla hittar hit!!!!!!!!
Hej flickor! Startar här en ny tråd för oss maj- flickor, hoppas att alla hittar hit!!!!!!!!
Ska på provsminkning på fredag i nästa vecka. Funderade också på att sminka mig själv, men kom fram till att jag hellre ville bli sminkad på böllopsdagen. 695:- ink provsminkning på MojLife i Malmö.
Jag skulle gärna vilja bli sminkad med är lite skeptiskt till att bli sminkad nere i Frankrike, lapinette kanske kan ge lite hintar om hur de sminkar sig...? Var lite orolig att jag skulle se ut som... ja... någon som är till salu så jag gör det själv... om det nu blir någon skillnad ! HA!
Jag var och försökte beställa brudbukett igår men det var inte rätt person som jobbade så jag ska gå tillbaka i morgon. Hon kollade dock i kalendern och sa att vi har många brudar då, hoppas bara att de kan ta en till...
kattkatt: *S* Nej, man vill inte se ut som om man e till salu på sin bröllopsdag :)
mia_maj2006: Hoppas att de kan ta en till :)
Bokade in min florist i februari, ska dock dit i nästa vecka och bestämma mer definitivt vad buketerna ska innehålla osv, ska bli skoj :)
kattkatt, förstår din oro... Tror visserligen att de är duktiga där med. Men det känns ju tryggare om man kan få provsminkning innan och så. Det blir nog kanon om du sminkar dig själv!
kattkatt - de brukar sminka sig rätt normalt i Frankrike men dock så vet man ju aldrig från sminkör till sminkör. Jag vågar/vill inte ens sminka mig hos någon här hemma då jag känner att jag gör det bäst själv. Han var jätteduktig igår men jag tyckte nog det blev en aning starkt kring ögonen ..något jag lätt kan tona ned. Jag behövde ny foundation etc så det var bara bra. I princip så har jag nu allt han använde igår 2 saker (ett täckstift samt en ögonskugga). Kajalen han använde och ögonbrynsskuggan har jag redan hemma. Sen använder jag inte deras mascara.
mia_maj2006 - hoppas det löser sig med din bukett. Jag gav floristen i Mariefred information i november när vi var där (bild samt vad buketten innehöll). De trodde nog jag var lite smått galen som pratade om majbröllop! Ska ringa dit och dra ned priset på blommorna på borden. Det blir på tok för mycket!
Glömde ett "utom" innan 2! Hoppas ni förstår!
Ja det går pengar för blommor. Jag måste pallra mig iväg och lämna blod så att jag kan få 30 kr till i blomstercheckar.
Totalt kommer mitt blod att ge mig hela 90 kr i blomsterpengar. Snacka om en droppe i havet
Igår sa min blivande att han börjar bli bervös, att det nu börjar gå upp för honom att det snart är dags, att det finns en massa saker som ska fixas innan dess osv - NÄHÄ???
Telan samma här. Själv har man varit lite smånervig nu i några månader medan m2b nyss sa: det är ju bara en månad kvar! Det är ju massa saker kvar att göra! (fast egentligen är det inte det, bara massa småsaker som att bränna Cd-skivor, gjuta färdigt tvålar... köpa paraply, köpa film till kameran etc etc men massa små saker kan kännas väldigt stressande.
Lämnade in våra ringar på upputsning och gravering igår...600:- Hm. Varför valde vi titan? Fast det kanske är lika dyrt i vilket material man än har?