• msbine

Maj 2006 tråd fem!!!!

Hej flickor! Startar här en ny tråd för oss maj- flickor, hoppas att alla hittar hit!!!!!!!!

• Svar på tråden Maj 2006 tråd fem!!!!
  • Telan

mia_maj2006: Ja det var väldigt bra blompriser må jag säga.

Lapinette: Du skulle ha sett mig första gången vi valsade och jag hade mina klackar. Jag höll mig krampaktigt i min blivande just för att balansen var helt satt ur spel - inte vackert.

• Telan

Helgen blir en liten paus från bröllopsbestyr, eventuellt bara lite festprogrammsfix. För övrigt väntar disputationsfest på lördag, grillparty på söndag och födelsedagskalas hos en kompis på måndag.

• Lapinette

Vi ska inte heller göra så mycket bröllopsfix i helgen utan njuta av vinmässa utanför Nice samt att en av mina bästa väninnor från Sthlm är här nere med sin familj (hyrt lägenhet i Juan les Pins). Men lite vigelsprograms och menyprograms fix blir det nog samt att helt bestämma bordsplaceringen.

• JeckaH

Nu är det snart maj! Det pirrar! :)

• Lapinette

Ja, inte är det långt kvar. Så länge som man har planerat och fixat och sen kommer allt vara över i en handvändning.

• msbine

Ska inte göra ett smack som rör bröllopet denna helgen, vi har beslutat att vi skka ha en bröllopsfri helg :)
    Ska dock på min systerdotters dop på lördag och sen på inflyttningsfest och sen e de ju valborgsmässoafton och då åker vi till danmark :)

• mia_maj2006

Jag ska fixa lite med programmen, gå igenom med mamma om vi måste byta ingångslåt "All you need is love" var visst inte så lätt à capella, kolla en gång till på bordsplaceringen, försöka få ihop låtlistor på datotn...så det blir en helg full med bröllopspyssel men också en del annat som middag hos svärföräldrarna och hjälpa mamma och pappa sätta på masten på båten.

• annaglitter

Hjälp
    paraply
    Har jag inte ens tänkt på. Nej, det ska vara fint väder. Vår fotograf säger att det aldrig regnat när han fotat brudpar...

• Telan

annaglitter: Det är just därför vi köper paraply, för så länge man har ett så kommer det inte att regna. Står man där utan paraply så kan man ge sig katten på att det kommer att ösa ner.

• annaglitter

Telan
    usch ja det finns ju en risk
    *burr*

Svar på tråden Maj 2006 tråd fem!!!!