• msbine

Maj 2006 tråd fem!!!!

Hej flickor! Startar här en ny tråd för oss maj- flickor, hoppas att alla hittar hit!!!!!!!!

• Svar på tråden Maj 2006 tråd fem!!!!
  • Vårbrud76

Jag blev också hippad i helgen!!
    Var helt bombsäker på att det skulle bli nästa helg, så snacka om att jag blev överaskad.
    Hela dagen var verkligen underbar. Fylld med en smaskig brunch, salsa dansande, champagne fika (smuttade lite grann ), spa behandling, god middag, karaoke och en massa roliga uppdrag. Det var verkligen superkul och hade tänkt på vad som passade mig. Härligt underbar dag med goa vänner!
    Grattis till er andra hippade tjejer.

Vi har annars också fixat med vårt vigselprogram under helgen, ska träffa en tjej som ska filma bröllopet antagligen idag och även åka in till stan och göra färdigt vår önskelista i Cervera butiken. Händer massor med saker nu när det närmar sig....så skoj, så skoj!!

• Lapinette

Det är så skönt att allt är klart! Nu kanske man kan koncentrera sig på sitt arbete istället.

Kul med alla möhippor. Allihop verkar nöjda och belåtna. Min var jättesnäll...de bara hotade med att göra hemska saker...och det gick jag inte på.

• mia_maj2006

Nu vet jag helt säkert att det inte blir någon möhippa. Min kompis som borde varit en av dem som ordnat i så fall har nämligen lagt in på sin hemsida på den 25 maj när jag ska ha min fest "Möhippa" hos Mia. Så jag får en möhippa ändå även om jag får ordna den själv

• Mopedvin

Mia_Maj: Jag har blivit hippad av mina arbetskompisar men kommer förmodligen inte bli hippad av min andra kompisar då de är utspridda över i stort sett hela världen. Du får i alla fall ha en roligt fest!

• lillabunny

Hej! Tillbaka efter en halv Sverigeresa i helgen, kompismiddag i Linköping, bröllop i Sthlm och barnkalas i Göteborg. Nu är det maj! Mindre än en månad tills bröllopet! Galet!

• cajsan

mia_maj06: tror inte jag heller blir hippad! Mina kompisar är utspridda i landet och det verkar inte som om det blir något (men de kanske surprisar - men jag betvivlar det!)
    Karln ska iaf ha svensexa på fredag!

• mia_maj2006

Nu har jag fått sista svaret på inbjudan så nu kan jag luta mig tillbaka när det gäller det. Fick svar från vigselförrättaren igår det var lite nervigt att han inte svarade. Även om han tackat ja till att förrätta vigsel så var ju det ett halvår sedan och vad gör man om han inte kommer

• Lapinette

Jag ska skicka ut en påminnelse till alla bokningar, fotograf, bussbolag, solist, hår etc vi har ca 2 veckor innan bröllopet. Påminna om tider och annat. Vill inte stå där den dagen och så dyker inte någon viktig person upp.

• FiaMia

Jag blev också hippad i helgen. Skulle åka till Göteborg i lördags, men på vägen dit skulle vi bara stanna på ett ställe för min blivande skulle kolla på ett jobb där (han brukar jobba lördagar, så inget konstigt med det). När vi sedan parkerar utanför stället så hoppar alla mina kompisar fram.... Iiihh Snacka om surprise!!! Fick på mig prinsesskrona, rosa slöja och handklovar i rosa. Även nappflaskan gick i samma rosa tema

Sedan blev det massage och make up. Sexparty och sedan utgång med god middag och partajandes... Superkul och inget alltför pinsamt. Fick jättefina kläder, rosa tights, svart kjol med rosa tyllrosor på, rosa tyllkjolar i midjan och en rosa t-shirt med min blivandes ansikte tryckt på! Prinsesskronan och slöjan hängde med hela kvällen! hihi, riktigt kul!!

Kul att vi var så många som blev hippade!!

• Mopedvin

FiaMia - kul! Sexparty har jag aldrig varit på, vad gör man då?

På tal om ingenting, hur går det med tvålarna?

Svar på tråden Maj 2006 tråd fem!!!!