• msbine

Maj 2006 tråd fem!!!!

Hej flickor! Startar här en ny tråd för oss maj- flickor, hoppas att alla hittar hit!!!!!!!!

• Svar på tråden Maj 2006 tråd fem!!!!
  • snaeckan

Var på möhippa igår, jätte trevligt. Och jag som var säker på att det inte skulle bli någon för min del. Alla som jag önskade var med!!!

• snaeckan

Är det någon som vet en bra låt på engelska eller på svenska till en manlig sångare som är syverän på att sjunga breakfast att tiffany och italienska låtar.
    Jag har aldrig hört han sjung något annat!

• Lapinette

snaeckan - kul med en lyckad möhippa. Antar att det är fler här på tråden som blivit hippade i helgen. Så skönt att ha den delen över!

Svenska eller engelska låtar...det finns massor med trådar här på BT om detta ämne. Föreslår åter igen att ni frågar honom om råd. Vi har träffat vår solist vid två tillfällen och hört förslag på sånger, kollat upp själva vad vi skulle vilja ha och så träffades vi igen för att lyssna. Vi har valt två på engelska så vi båda ska förstå vad som sjungs.

• cajsan

Hej alla brudar!
    Hittade hit först nu! Gifter oss 20 maj!

Har inte blivit hippad än! Vet inte om jag får någon..... och går och undrar isånt fall när det blir! Det börjar ju närma sig lite nu!

• mia_maj2006

Jag tror inte att det blir någon hippa, men det kan ju komma man vet inte.
    Har suttit och fixat en del med dansmusiken till festen, men nu tror jag att jag har fått in alla låtar jag vill så det blir nog bra.

Ska nu skicka ut noter till de som vi vill ska sjunga i vår "vigselkör" hoppas att alla tycker att det är OK. Vi ska ju köra "Allsång på Skansen" men det är ju bra om några är lite förberedda.

Bara 2 st kvar nu som ska svara ja eller nej!

• Mopedvin

Jaha, då var det inte långt kvar då... Ska fixa nytt pass imorgon då jag nu heter mitt nya namn Ska sedan åka till musikbiblioteket och desperat försöka hitta "partyskivor". ÅÅÅ, att det ska vara så svårt. Sen ska jag sola lite, hade tänkt att jag skulle sola på balkongen (som jag förövrigt gjort vårfin med gula/rostfärgade penséer) men det ska ju bli regn... Får väl bli solariet istället, inte så dumt det heller.

• Pumbaalina

Hej allihop! I fredags blev jag hippad! Det hade jag verkligen inte trott, eftersom ingen av mina kompisar känner varandra. Men det hade klurats och bytts telefonnummer bakom min rygg, och vips var jag utklädd med spetsgardin och skjutsad till Halmstad, där jag skulle gå runt och sälja gosedjur innan det var dags för bowling för första gången. Det var verkligen jättekul alltihop! Väldigt lyckat! Blev så rörd!

• Lapinette

Ahhh, förstod att flera borde ha blivit hippade denna helg. Hoppas ni allihop har haft det bra.

Vi har precis suttit och delat på en flaska vin och gjort placeringarna runt borden. Vi tror att vi har kommit på superbra lösningar. Har även korrekturläst våra vigselprogram på 3 språk. Så i princip behöver vi bara printa ut detta och sen är ALLT klart...ja utom den där tårtan jag tjatat om de sista månaderna. Men jag ska till Chokladstället i min lilla förort och provsmaka i nästa vecka.

• msbine

Blev hippad igår Strax efter åtta kom alla tjejkompisarna in stormandes i lägeheten med frukost :) Bar sedan iväg til en studio där jag fick spela in ett par låtar (min m2b ska tydligen få sjunga in samma låtar på sin svensexa och sen klipper de ihop det till duetter), sen hem till en väninna där vi fick mat och sen bar det iväg till danmark och Bakken :) Där åkte vi karuseller och hade fem kamp, var ritkigt roligt :)
    Hade förväntat mig att det inte skulle bli någon hippa förrän till helgen, men tji fick jag... Skönt dock att de hade tänkt på att ta mig ledigt från jobb idag, så man fick lite sovmorogn.

Ska iväg till sömmerskan nu och sy in min klänning

Grattis tiller andra som med blev hippade i helgen :)

• Mopedvin

Msbine - kul med hippa! Det är allra roligast när man inte förväntar sig något!

Svar på tråden Maj 2006 tråd fem!!!!