Maj 2006 tråd fem!!!!
Hej flickor! Startar här en ny tråd för oss maj- flickor, hoppas att alla hittar hit!!!!!!!!
Hej flickor! Startar här en ny tråd för oss maj- flickor, hoppas att alla hittar hit!!!!!!!!
Vad härligt att så många blev hippade i helgen och även ni som trodde att ni skulle bli utan. Här kommer min mailadress:
lapinettez@yahoo.com
men den här tråden lever ju ett tag till så när jag är tillbaka från Italien i början på juni så lägger jag in länken till vår fotograf så kan ni gå in där och se mig "live". Vi som skrivit så mycket här och aldrig "setts".
kattkatt - lycka till med tvålarna!
Förlåt det ska vara .se:
lapinettez@yahoo.se
Hej! Sjuttsingen vad det händer grejer här om man missar ett par dagar! :)
Kul för alla som blivit hippade!! Själv har jag fått smått otroliga 3 hippor! Helt sjukt! :) Den första var den riktiga kan man säga, den andra var med min bästa kompis som inte kunde vara med på den första och den sista (?!) var med arbetskamraterna! Så jag är verkligen redo för att bli fru! :)
Nu ringde guldsmeden och hade fattat helt galet om briljanternas planering... tur han ringde!! puh.
Prällen som skulle höra av sig i månadsskiftet har inte hört av sig. Mindre än två veckor kvar...
Kram till alla bröllopshormonstinna blivande brudar!!
Msbine
Tack!!! Vår dag var helt underbar, precis som vi önskat oss om inte bättre:)
Måste få skriva av mig lite. Är så ledsen och orolig, mitt i alla bröllopsbestyr. Min systers ex, en riktig sk*tstövel som bara vill ställa till bråk, har inte lämnat tillbaka barnen efter umgänget i helgen. Påstår att det dykt upp saker och att han kontaktat socialen. Det värsta är att han hotat förut med att inte lämna tillbaka dem, och ännu värre saker. Han har sagt till den äldste pojken att barnen inte ska få komma på vårt bröllop, för han vet hur mycket det betyder för oss att ha dem med. Han ska förstöra hela bröllopet. Usch, är så orolig. Vet att han inte är snäll. Har varit vittne till en hel del, men jag räknas inte, för jag är partisk säger de. Kan han verkligen göra så här? Nån som har erfarenhet?
Pumbaalina: Usch vad hemskt det låter. Har ingen erfarenhet av sådant här, så har tyvärr inga goda råd att ge. Men jag kan inte tro att han får lov att göra så, speciellt inte om de av en domstol har fått delad vårdnad. Kan hon inte gå till polisen?
Ska till festlokalen/restaurangen ikväll efter jobb och bestämma det sista inför bröllopsfesten, ska bli skoj och skönt att få det med avklarat. Vi har som mål att allt till bröllopet ska vara klart innan helgen och det ska gå på något sätt :)
msbine: Vi har också satt upp samma mål... ska försöka få klart allt till helgen! I dag ska jag ringa och prata med kantorn, så att hon kan spela de psalmer vi valt!
Sedan i eftermiddag ska vi och köpa skjorta och plastrong till m2b och hans bestman!
Pumbaalina - stackare. Kan ni inte försöka få ensam vårdnad om barnen, din syster menar jag. Har en väninna vars syster har haft problem med sitt ex när han har deras son. Har tar inte hand om honom alls utan har släpat med barnet på en massa olämpliga ställen. De såg till att hon fick vårdnaden om sonen.
Imorgon tror jag att jag kan säga att vi är klara med allt för då hoppa jag kunna beställa bröllopstårtan. Sen ska jag printa trycksakerna men bordsplacering etc väntar jag med in i det sista. Ifall någon hoppar av eller blir sjuk. Det är inget krångel med dem så det är gjort på någon timma.
Idag ska jag hämya mitt nya pass och träna lite mer på sminkningen. Var på provsminkning i torsdags på MUS. Är jättenöjd men har svårt att få till ögonskuggan. Sminkningen blev ganska diskret vilket jag gillar trots grön ögonskugga.