Maj 2006 tråd fem!!!!
Hej flickor! Startar här en ny tråd för oss maj- flickor, hoppas att alla hittar hit!!!!!!!!
Hej flickor! Startar här en ny tråd för oss maj- flickor, hoppas att alla hittar hit!!!!!!!!
Lapinette och ni andra 20majare! Vi verkar slippa regnet som det ser ut nu! Hoppas det stämmer!!!
Hm? Upptäckte just att majkel varit här. Det är min blivande och jag kan meddela att han kan sluta fundera eftersom han är tagen på svensexa just nu.
hihi roligt hoppas han får det trevligt:)
Hihi, bara två veckor kvar nu! Så kul! :D
karres 76
vad skönt jag undrade just :)
Min blivande är också på svensexa, just nu är han nog på väg ut i skärgården till en kompis pappas lantställe där killarna ska spela paintboll
14 dagar kvar!!!!!!!
1 vecka kvar! Hjälp!
Min blivande blev med tagen på svensexa igår :) Råkade ut för en hel del roliga saker :)
Godmorgon kära vänner!
Min MAKE, man, äkta hälft, ligger fortfarande och sover, efter att ha väckt mig för att i två timmar berätta hur lycklig han är. Det känns overkligt och det kommer at ta tid att smälta allt. Tack vädergudar att ni var med oss!
Allt gick jättebra, vigseln underbar, festen otroligt lyckad, och jag var så vacker att jag inte kunde tro att det var jag.
Det tar lite tid att skriva idag, men jag tänkte ge en kort sammanfattning av gårdagen.
10:00 kom sminkös/hårfixare från envyme. Hon gjorde oss (brud och tärna) så underbart snygga!!! Tipsar dem till alla som vill veta!!! Vi tog det så lugnt, paniken kom först vid 14.30 när vi just blev klara. Vi skulle vara vid kyrkan för fotografering 14.30, något jag sagt till min blivande MÅNGA gånger och TYDLIGT. Och nu var det jag som var sen.
Fotograferingen gick bra. Kallt och blåsigt, men fotografen var super! (easyfoto - rekommenderas) Han var mkt trevlig och proffsig, och i kyrkan var han mycket diskret! Hoppas bilderna blir så bra som jag tror. Jag glömde givetvis hans pengar, för föra över dem till honom den.
Vigseln var fin - kändes mycket kort! Organisten spelade fel minst 7 gånger under solosången - men ingen brydde sig då solisten som aldrig uppträtt inför publik var super! Tårarna rann, så vackert var det.
Och sen festen - alla verkade ha jätteroligt, talen var lagom många, lagom långa och inte minst många oväntade talare. Vi hade fruktansvärt roligt, kommer ihåg allt, även om det var mycket dricka...
Nu måste jag sluta. Vi ska tillbaka till tältet - hämta alla tillhörigheter vi lämnade som presenter och bilar (undrar var nycklarna är).
EN OFANTLIGT UNDERBAR DAG, och jag önskar er alla en likadan!!! Jag kommer nog hänga kvar ett tag till - svårt att släppa något som varit en sån stor sak så länge.
Chessie - låter helt underbart! Var var vigseln?
MsBine - min blev tagen i fredags, så bakis som han var igår var det länge sedan jag såg honom...