• msbine

Maj 2006 tråd fem!!!!

Hej flickor! Startar här en ny tråd för oss maj- flickor, hoppas att alla hittar hit!!!!!!!!

• Svar på tråden Maj 2006 tråd fem!!!!
  • Mopedvin

ja nu börjar det närma sig för många av oss... har 9 dagar kvar och det känns hela tiden som vi har glömt något väldigt väsentligt. Vet dock inte vad.

Lapinette, Mia_maj - Har även jag stenkoll på vädret, ser inte bra ut för mig heller än så länge... Har nog varit inne på de flesta "vädersiter" som finns.

• Mopedvin

Är förövrigt lite sur. Tanten i affären där jag köpte min klänning skulle "specialbeställa" en tiara till mig. Hon skulle meddela Alicja Eklöw vilken klänning och vilket halsband jag skulle ja och så skulle hon skicka en tiara som passade men när ringde idag så har hon glömt det! Ska till stockholm på onsdag, någon som vet om någon stor(eller liten) bröllopsaffär med många tiaror!?

• Ejlis

Kattkatt:
    Bröllopskällan på Söder har ganska mycket smycken och tiaror.

www.brollop.se/brollopskallan/index.htm inga bilder - men kontaktinfo!

mia_maj2006:
    TACK!! Ja, det var fantastiskt... *hänförd suck* Regn i slöjan är ju enligt skrockfulla väldigt bra! Annars får ni väl ha regnkläder/paraplyer att dela ut. Det ordnar sig nog!!

Lapinette:
    Ja, jag kan inte låta bli att sprida dem - för det var en sååå fantastisk dag...
    LYCKOS ER SOM HAR DET KVAR!!!

• Chessie

På något sätt ska jag försöka få ut lite bilder. min enorma IT-kunskap gör nog att det nog får bli mail-vägen. Jag har fått de första bilderna från en gäst, om någon skulle vilja se...

• Mopedvin

Tack Ejlis! Verkar jättebra!

• Telan

Chessie: Jag tror att många är nyfikna och vill se bilder.
    Jag har samlat ihop en lista med mailadresser från flickorna på den här tråden så om du anger din adress så kan jag vidarebefodra listan.
    Jag vill iallafall jättegärna se bilder!!

• msbine

Chessie: Skriv ut din mail så kan telan skicka det vidare till oss andra. Vill jättegärna se bilder! Å stort grattis!!!

• palcam_Girl81

Hej tjejer!!

Igår satt vi hela kvällen och vek program och band dom. Dom blev så himla fina =)!

Idag ska jag iväg och köpa dom sista småsakerna och hoppas då att jag inte glömt ngt. Sedan är det provning av klänningen ikväll som jag hoppas blir sista innan bröllopet.

Hur lång tid tror ni att det tar att gå in skorna??

väntar även med spänning om jag ska bli hippad på torsdag eller fredag ....blir inte riktigt klok på det!!

• Telan

Igår var jag hemma hos tärnan och provade hela "outfiten". Vilken märklig känsla att stå där i vit lång klänning, se sig själv i spegeln och tycka att det ser riktigt bra ut.
    Det var iallafall bra att prova allt för nu märkte jag att det halsband jag tänkt ha inte alls kom till sin rätt. Så där får jag tänka om lite.

Jag har haft mina skor på mig när vi övat på valsen så de är ingådda och klara.

• msbine

palcam_Girl81: Beror nog på lite vilka skor man har. Jag har börjat använda mina till vardags för att vänja fötterna vid dem, har ingen risk för skoskav, men mina fötter är vana vid att gå i kängor eller sneakers, och gillar inte riktigt att få på sig ett par sandaletter med klack på, även om den inte är speciellt hög ;)

Svar på tråden Maj 2006 tråd fem!!!!