Maj 2006 tråd fem!!!!
Hej flickor! Startar här en ny tråd för oss maj- flickor, hoppas att alla hittar hit!!!!!!!!
Hej flickor! Startar här en ny tråd för oss maj- flickor, hoppas att alla hittar hit!!!!!!!!
msbine: Fyy vad tråkigt att höra att ni bråkat. Men du sa det bäst själv, det är Er Bröllopsdag och inte en tävling mellan dem. Låt henne bli sur om det inte passar henne, men låt det inte försöra Er dag som Ni vill ha det. Jag blir lika förvånad hela tiden över hur egoistiska folk kan vara. Men visst, jag förstår att det känns helsurt att behöva bråka om det. Styrkekram!
Telan: Tack, det värmer :)
Vad som än händer! Kom ihåg att njuta från tidig morgon till sena natten. Det tänker jag och Karres göra. Vi har planerat och stått i med detta bröllopet i ett år och nu när dagen D är 2 dagar bort så kan vi inte göra några förändringar utan vi njuter av det vi har och kommer att få.
Allting är perfekt för oss, förhoppnignsvis är det det för våra gäster med. Om det mot förmodan inte skulle passa någon så då får det vara så.
"Our Wedding, Our Way"
Må lyckan och solen stråla över Er på er högtidsdag.
Ja, då är man Fru nu och har varit sedan den 8 maj:)
Allt var helt underbart !!
Resan till Las Vegas gick bra, staden var helt underbar och vigseln och omgivningen var så vackert.
Skrev lite mer om dagen och la ut bilder här:
www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m1652298.html
Alla ni som har dagen framför er - ta vara på dagen - det är ett speciellt ögonblick i livet och ha så jättekul !!
Önskar nästan att man kunde göra det en gång till :)
Hej!
Man är inte här inne lika ofta längre...
Min mailadress är anderssonasa@home.se om någon vill se bilder. Sätt gärna upp mig på maillistan.
TooBe! Vilka underbara bilder! Det såg verkligen ut som ni skulle flyga iväg till lyckans land! När ni kysstes på klippan och när du skrattade mot himlen, helt underbara bilder! Jag hoppas att våra bilder på lördag blir lika härliga!
Maja-bruden
Ja det var faktiskt inte långt ifrån att jag flög i väg - bokstavligen :)
Klippan var ca 15 meter upp och bara den lilla bit som man ser - det blåste friskt där uppe och klänningen försökte att utveckla sig till en fallskärm:)
Ni kommer att få det underbart - ta vara på dagen !!
Grattis i förskott !!
TooBe: Det verkar underbart och blev verkligen jättefina bilder med den röda klippan och den blå himlen.
Ni behövde väl knappast oroa er för vädret, det börjar jag göra på riktigt nu. En vecka kvar, vi gifter oss utomhus och regnmolnen hänger tunga.
Toobe: Underbara bilder!! Grattis så väldans. Det såg hur mysigt ut som helst!!
mia_maj2006
Tackar !
Nej, vädret var konstant runt 30 grader så regn behövde man inte bekymra sig för:)
Däremot trodde jag att håret skulle bli ett skatbo:) Det blåste ganska mycket ute i öknen, men min frisör hade verkligen gjort ettt bra jobb och allt stannade på rätt ställe:)