Maj 2006 tråd fem!!!!
Hej flickor! Startar här en ny tråd för oss maj- flickor, hoppas att alla hittar hit!!!!!!!!
Hej flickor! Startar här en ny tråd för oss maj- flickor, hoppas att alla hittar hit!!!!!!!!
Lycka till ni som gifter er idag!!!
Själv sätter arbetet igång nu med att få det sista klart. Här ska storstädas!
En vecka idag! Ska bli så kul!
Här sitter jag mitt uppe i tvättandet och packandet inför bröllopsresan, och tänker på er som ska gifta er idag. Jag hoppas det inte är många Stockholmsbrudar idag, och att vädret är bättre runt om i Sverige. Här är regn, regn, regn. Jag är glad att jag slapp regn förra veckan, men jag tycker synd om er. Men de säger att om det regnar blir det ett lyckligt äktenskap, ni får trösta er med det.
LYCKA TILL!!!
Det här är er dag!!!
NJUT, sug åt er av alla komplimanger, var lyckliga, tänk inte på morgondagen!
mia_maj2006
You´ve got mail...
Igår blev jag hippad =)
gud så kul vi hade det och så många som kom och överraskade mig =) jag blev så himla glad
så nu är det bara en vecka kvar till bröllopet!!!
Lapinette och Fia-Mia!! Tänker på er!!!
Kram, KattKatt
Grattis till alla som gift sig i helgen!!!
Stort GRATTIS till Er som har blivit brudar nu !
Nu är ni Man & Fru !!!
Gått igenom barnens kläder idag. Både festkläderna och extra kläder ifall det händer nåt. Vår lilltjej ska ju döpas oxå och vi har fått hit en såååå fin Dirdl-klänning ifrån Tyskland. Rosa och vit med snörning fram och förkläde. Och en rosa virkad mössa. Supergulligt ihop...
Grämer mig att jag inte hittat nån snygg svart slips till sonen bara.
Hoppas att det gick bra för er som gifte er i lördags!!!
5 dagar kvar nu för oss andra... Var hos frissan igår och gjorde provuppsättning på håret, blev så nöjd, hon hade exakt samma idé på hur jag skulle se ut som jag hade, det kommer att bli perfekt på bröllopsdagen :) Det enda som är kvar nu är provsminkningen på onsdag och sen att bygga naglar på fredag, sen smäller det