• msbine

Maj 2006 tråd fem!!!!

Hej flickor! Startar här en ny tråd för oss maj- flickor, hoppas att alla hittar hit!!!!!!!!

• Svar på tråden Maj 2006 tråd fem!!!!
  • Lapinette

Telan - det går säkert över och ha det så skönt på er bröllopsweekend. Min man blev också förkyld så fort vi landat i Italien men efter att ha sovit ikapp och vilat upp oss så gick det över. Kan säga att vår resa var mycket välbehövlig. Sov massor de första dagarna!!! Och nu känns det även super att ha fått lapa sol och värme för här det ju rena rama hösten.

Ska nu in och kolla in mitt mail!

• Too Be  gift nu

msbine
    Ni var ju jättesnygga och var brun du var !!
    Buketten var jättefin med förgätmigej i och klänningen var skitsnygg !
    Det ser ut som att ni hade det underbart - Grattis !!!

• msbine

TooBe: Tack! Vi hade verkligen en underbar dag!

• msbine

mia_maj2006: Kikade på era bilder nu, ni var jättefina!

• Telan

lillabunny, mia_maj2006 & msbine: Vad jättefina ni var!!! Stort grattis till era män.

• Lapinette

msbine - vad fina ni var!! Helt otroligt att få se alla er som man har skrivits med i ett års tid! Jag hade föreställt mig dig som brunett (fråga mig inte varför).

Jag vill också visa våra kort men nu ligger det på min man att plocka bort de sista. Han är inte lika angelägen att få ut snabbt!

• lillabunny

Så fina ni var msbine! Underbara bilder!

• msbine

Lapinette: Nej, är ljusblond kan vara för att jag är så smart som folk uppfattar mig som brunett kanske :p *hihi*

Telan: Tack! Min make tycker med att han är lyckligt lottad, han min när han såg mig första gången är obetalbar och förevigad på bild

Svar på tråden Maj 2006 tråd fem!!!!